۰
plusresetminus
دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۱

رتبه‌بندی 30 شرکت برتر تجارت الکترونیک در سطح کشور

ایتنا- تجربه‌ای به اسم imi100 وجود دارد که در آن 100 شرکت ارزیابی‌ و به آنها رتبه داده می‌شود.
رتبه‌بندی 30 شرکت برتر تجارت الکترونیک در سطح کشور


مشاور فناوری اطلاعات سازمان مدیریت صنعتی، از زیرمجموعه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت از «رتبه‌بندی ۳۰ شرکت برتر تجارت الکترونیک در سطح کشور» توسط این سازمان برای نخستین بار خبر داد.


به گزارش ایتنا از ایسنا، زهره مستوفیان با اشاره به این رتبه‌بندی اظهار کرد: تجربه‌ای به اسم imi100 وجود دارد که در آن 100 شرکت ارزیابی‌ و به آنها رتبه داده می‌شود.

این شرکت‌های برتر در همایش‌های سالانه اعلام می‌شوند و به دلیل ایجاد اعتبار، سازمان‌ها علاقه‌مند به شرکت در این رتبه‌بندی هستند.

شبیه به همین رتبه‌بندی، رتبه‌بندی دیگری برای شرکت‌های تجارت الکترونیک وجود دارد که در آن ۳۰ شرکت ارزیابی می‌شوند.

وی افزود: پیش از این مدل‌هایی وجود داشت که تنها سایت تجارت الکترونیک را ارزیابی می‌کرد، اما این رتبه‌بندی جدید، کل تجارت الکترونیکی را بررسی می‌کند و این اتفاق اولین‌بار است که در ایران رخ می‌دهد.

مشاور فناوری اطلاعات سازمان مدیریت صنعتی «جام جهانی مدیریت» را از دیگر خدمات این سازمان دانسته و ادامه داد: «جام جهانی مدیریت» از خدماتی است که سازمان مدیریت صنعتی ارائه می‌دهد و نوعی مسابقه در سطح جهان در حوزه امور مدیریت استراتژیک است که از شرکت‌های مختلف در آن شرکت می‌کنند و امور مدیریتی خود را به مسابقه می‌گذارند.

مستوفیان درباره نقش سازمان مدیریت صنعتی در برگزاری این مسابقه توضیح داد: سازمان مدیریت صنعتی این مسابقه را مدیریت و نمایندگی می‌کند و کسانی که می‌خواهند در این موضوع فعالیت کنند از طریق سازمان معرفی می‌شوند.
این مسابقه در نهایت یک فینال دارد که در یکی از شهرهای جهان و امسال در ماکائو برگزار می‌شود.

وی با اشاره به خدمات دیگر سازمان مدیریت صنعتی با عنوان «باشگاه مشتریان» بیان کرد: توسط سازمان به مؤسسات و سازمان‌هایی ایرانی که علاقه‌مند هستند باشگاه مشتریان ترتیب دهند، مشاوره داده می‌شود که به چه چیزی نیاز دارند و باشگاه آنها چه ابعادی می‌تواند داشته باشد. همچنین برای ایجاد باشگاه به صورت اصولی و بهینه و بر اساس قوانین نیز می‌تواند به آنها کمک شود.

مشاور فناوری اطلاعات سازمان مدیریت صنعتی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: در بخش «خدمات مجازی گروه تحول دیجیتال» سازمان مدیریت صنعتی نیز آموزش الکترونیکی و مجازی به افراد داده می‌شود.
کد مطلب: 39894
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام