۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۴

اختلال ADSL مخابرات تا آخر هفته حل می‌شود

ایتنا- اکنون در هیچ مرکزی کمبود پورت برای تلفن ثابت نداریم، اما برخی موانع اجرایی کار را کند می‌کند.
اختلال ADSL مخابرات تا آخر هفته حل می‌شود


مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران به ارائه‌ توضیحاتی درباره صف انتظار برای ثبت نام تلفن ثابت و ADSL مخابرات، مشکلات این شرکت با شهرداری و روی‌ کار آمدن شرکت‌های FCP پرداخت.


به گزارش ایتنا از ایسنا، علیرضا سیدی در نشست خبری اظهار کرد: اگر زیرساخت‌های مخابرات تضعیف شود، تمام کشور ضرر خواهند کرد، چرا که تمام کشور و حوزه‌ها به این زیرساخت‌ها نیاز و وابستگی دارند.

وی در عین حال یادآور شد: مشکلاتی هم که طی ماه‌های گذشته میان وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات وجود داشته در آینده نزدیک تلاش می‌شود تا برطرف شود.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران در ادامه در پاسخ به سوالی که در خصوص روی‌کار‌ آمدن شرکت‌های FCP مطرح شده بود، اظهار کرد: یکی از مشکلات ما از گذشته این بود که تمام شرکت‌های PAP مایل بودند تجهیزات خود را که از برندهای مختلف بود در مراکز ما نصب کنند که همین موضوع مشکلات متعدد به دنبال داشت، حال تصور کنیم که با روی‌ کار آمدن ۱۸ شرکت FCP این مشکلات تا چه اندازه بیشتر می‌شود؛ حتی شدت مشکلات در این بخش به گونه‌ای است که خود این شرکت‌ها هم به این نتیجه رسیده‌اند که لازم است در این حوزه کنسرسیوم‌هایی را تشکیل دهند.

رضا خلیلی - معاون شرکت مخابرات استان تهران - هم در این نشست در پاسخ به سوالی در خصوص مشکلات مردم در زمینه‌ی دسترسی به تلفن ثابت و ثبت نام برای دریافت خط جدید اظهار کرد: اکنون روند توسعه تلفن ثابت به شکل گسترش دسترسی است و تجهیزات مناسب این موضوع تهیه شده تا این تجهیزات در نزدیکی محل سکونت مشترک نصب شود، اما به دلایل مشکلاتی از جمله عدم همکاری شهرداری در این زمینه کندی‌ها و دشواری‌هایی وجود دارد.

وی ادامه داد: به عبارت دیگر ما
کاظمی - معاون شرکت مخابرات استان تهران- نیز در این نشست به ارائه‌ی توضیحاتی در خصوص وضعیت اینترنت مشترکان مخابرات پرداخت و عنوان کرد: متاسفانه ۷۵ درصد از مشترکان ما مشترک اینترنت نامحدود هستند که در این زمینه مشترکان از حجم اینترنت به شکل نامحدود استفاده می‌کنند و طبیعی است در زمینه‌ سرعت ممکن است در زمان اوج ترافیک دشواری‌هایی پیش‌روی آنها قرار داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که مدتی است مشترکان اینترنت مخابرات با اختلالات بسیار مواجه می‌شوند، توضیح داد: این مشکلات قطعا تا پایان هفته جاری برطرف خواهد شد و مدت زمان زیادی از بروز آنها نمی‌گذرد.

همچنین باید توجه داشت که این مساله مربوط به تمام شهر نشده و تنها در برخی مناطق محدود شاهد چنین مشکلی هستیم.

معاون مخابرات استان تهران همچنین به بحث افزایش استفاده مشترکان از اپلیکیشن‌های موبایلی اشاره کرد و گفت: اکنون خواسته مردم استفاده از پهنای‌باند بالاتر است و طبیعی است تا روی کار آمدن شبکه‌های مختلف پهنای‌باند مورد نیاز یک خانواده حدود دو تا سه مگ می‌شود، در چنین شرایطی قطعا اعضای آن خانواده نمی‌توانند انتظار داشته باشند که با اینترنت ۵۱۲ دسترسی آنها با سرعت مناسبی که مدنظر دارند باشد.
کد مطلب: 39793
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام