۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۶

آغاز عرضه رسمی آپدیت موتورولا Moto X Style به اندروید 6 مارشملو

ایتنا- به دلیل همکاری نزدیک موتورولا با گوگل معمولا این گوشی‌ها زودتر از سایرین آپدیت‌های اندروید را دریافت می‌کنند.
آغاز عرضه رسمی آپدیت موتورولا Moto X Style به اندروید 6 مارشملو


موتورولا هفته گذشته اعلام کرد که عرضه آزمایشی آپدیت اندروید ۶ را برای پرچم‌دار جدید خود موتو ایکس استایل آغاز کرده و امروز عرضه رسمی این آپدیت آغاز شده است.


ظاهراً عرضه آپدیت ابتدا از کشورهای اروپایی آغاز شده و حالا اولین کشوری که آپدیت رسمی را دریافت کرده انگلستان است.

به این ترتیب انتظار داریم در هفته جاری آپدیت برای تمامی نقاط جهان از راه برسد. گفتنی است نسخه آمریکایی این گوشی که با نام Moto X Pure Edition شناخته می‌شود هفته پیش این آپدیت حیاتی را دریافت کرد.

از زمانی که موتورولا متعلق به گوگل بود و اولین سری از گوشی‌های موتو ایکس را تولید می‌کرد همکاری نزدیک با گوگل و البته رابط کاربری نزدیک به اندروید خالص باعث شد تا گوشی‌های موتورولا پس از نکسوس‌ها معمولاً زودتر از سایرین آپدیت‌های اندروید را دریافت کنند.

موتو ایکس استایل امسال با صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی QHD، چیپست اسنپ‌دراگون ۸۰۸، رم ۳ گیگابایتی و دوربین ۲۱ مگاپیکسلی به عنوان پرچم‌دار جدید موتورولا از راه رسید و از ابتدا با اندروید ۵.۱.۱ به بازار عرضه شد.

آپدیت اندروید ۶ علاوه بر بهبود عملکرد و کارایی و رفع مشکلات امکانات جدیدی مانند کنترل دقیق روی دسترسی‌ها، حالت ذخیره انرژی Doze و Google Now On Tap برای دسترسی سریع به اطلاعات گوگلی را به اندروید آورده است.

منبع : فارنت
کد مطلب: 39761
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام