۲
۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۱

سیم‌کارت‌های اعتباری اپراتور اول و مساله‌ای به نام ریزمکالمه

ایتنا- امکان دریافت پرینت حساب‌ مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری اپراتور اول تا یک ماه دیگر فراهم می‌شود.
سیم‌کارت‌های اعتباری اپراتور اول و مساله‌ای به نام ریزمکالمه



مشترکان اپراتورهای مختلف تلفن همراه می‌توانند بادریافت پرینتی از مکالمات خود به طور کامل در جریان قرار بگیرند که دریک دوره زمانی مشخص به چه میزان و با چه شماره‌هایی تماس برقرار کرده‌اند.


به گزارش ایتنا از ایسنا، بدین ترتیب مشترکان می‌توانند از این طریق بررسی کرده و خود قضاوت کنند که مبلغی که در قبض‌های پایان دوره آنها آمده به چه شکل محاسبه شده است.

در این میان اگرچه این سرویس بیشتر برای مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما در ارتباط با سیم‌کارت‌های اعتباری نیز از سوی برخی اپراتورها چنین امکانی در نظر گرفته شده تا شفافیت بیشتری در زمینه هزینه‌های مربوط به مکالمه وجود داشته باشد.

با این حال در حال حاضر مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول فاقد چنین امکانی هستند و چه از طریق پورتال شرکت ارتباطات سیار و چه از طریق دفاتر خدمات مشترکین برای آنها امکان دریافت چنین لیستی وجود ندارد.

در مراجعه حضوری مشترکان نیز مسئولان این شرکت به آنان خاطرنشان می‌کنند که برای دریافت این لیست باید به دادسرا مراجعه کنند که البته دادسراها نیز تنها در شرایط خاص و بر اساس مسائل قضایی چنین لیستی را در اختیار مشترک قرار می‌دهند.

در این میان با توجه به اینکه مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری فاقد قبض‌های میان دوره و پایان دوره هستند، دریافت ریزمکالمات می‌تواند راه مناسبی برای اطلاع افراد از میزان استفاده آنها باشد.

البته بنا بر اعلام روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار، امکان دسترسی به لیست مکالمات از جمله سرویس‌هایی است که در دستور کار همراه اول قرار داشته و بر این اساس ظرف دو تا سه هفته آینده مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری نیز قادر به دریافت این لیست از طریق پورتال شرکت ارتباطات سیار خواهند بود.
کد مطلب: 39727
نام شما
آدرس ايميل شما


آرمین لرستانی
feedback
Romania
همراه اول شرکت بسیار بزرگی هست
اما برای پیشرفت باید باشرکت های خارجی مثل اورنج_ آلکاتل_ هوآوی ونوکیا همکاری مشترک داشته باشه
سعید
feedback
Iran, Islamic Republic of
بنظر من این امکان دست کم بر روی پورتال شرکت ایرانسل،ناجوانمدانه گران است چراکه مشترک بایستی در صورت تناقض در صورتحسابش ،مبلغی 500 تومان را پرداخت کند تا بتواند ریز مکشالمات و هزینه های تلفن خود را بررسی نماید.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام