۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۲

افزوده شدن تراکنش با پیام کوتاه در کیف پول گوگل

ایتنا- شرکت گوگل در راستای توسعه خدمات پرداخت همراه خود که با نام کیف پول گوگل شناخته می‌شود، سیستمی را معرفی کرده است که می‌توان به کمک آن با پیام کوتاه موفق به انجام تراکنش مالی شد.
افزوده شدن تراکنش با پیام کوتاه در کیف پول گوگل


شرکت گوگل در راستای توسعه خدمات پرداخت همراه خود که با نام کیف پول گوگل شناخته می‌شود، سیستمی را معرفی کرده است که می‌توان به کمک آن با پیام کوتاه موفق به انجام تراکنش مالی شد.


به گزارش ایتنا از رایورز از وب‌سایت خبر تحلیلی gizmodo، کیف پول گوگل (Google Wallet) در طی برنامه‌های آینده خود به دنبال راهی است که با استفاده از آن نقل و انتقالات پول میان مردم به‌راحتی و بدون هیچ سختی انجام شود.

هم‌اکنون کاربران این برنامه با به همراه داشتن شماره تلفن طرف مقابل می‌توانند به‌راحتی برای او پول ارسال کنند که این قابلیت می‌تواند موجب افزایش تعداد کاربران این سیستم شود.

 

فرایند انتقال پول دقیقا مشابه فرایند سابق خواهد بود با این تفاوت که برای استفاده از این برنامه و انتقال پول به افراد مختلف، دیگر نیازی به دانستن آدرس ایمیل آن‌ها نخواهید داشت و تنها دانستن شماره تلفن فرد نیز برای شما کافی خواهد بود.

برای انجام این فرایند تنها کافی است اطلاعات مخاطب خود و مقدار پول را وارد کنید. به این ترتیب مخاطب شما از طریق پیام کوتاه لینک امنیتی خاصی را دریافت خواهد کرد که با استفاده از آن می‌تواند عملیات انتقال پول را انجام دهد.

کمپانی گوگل بیان کرده است که در آپدیت نسخه بعدی برنامه کیف پول، این قابلیت به این برنامه افزوده خواهد شد. این به‌روزرسانی در طی روزهای آینده بر روی سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS قرار خواهد گرفت.
 
کد مطلب: 39721
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام