۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۰

Salesforce مدیریت از راه دور داده‌ها را آسان کرد

ایتنا - این فرصت برای تمام کاربران Salesforce ایجاد شده است تا بتوانند از راه دور به انواع سیستم‌های مدیریتی دسترسی داشته باشند.
Salesforce مدیریت از راه دور داده‌ها را آسان کرد


برای کاربران سازمانی Salesforce از سال گذشته همزمان با عرضه نرم‌افزار Lightning Connect این فرصت ایجاد شد تا از طریق ابزارهای کاربردی خارجی هم بتوانند به داده‌های مورد نظر خود دسترسی داشته باشند. ولی این شرکت امروز نسل جدیدی از محصولات خود را معرفی کرده است که می‌تواند امکانات بیشتری را برای سازمان‌ها ارایه دهد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از پی‌سی‌ورلد، نرم‌افزار سازمانی جدید Salesforce Connect نام دارد که به کارمندان امکان می‌دهد به جز دسترسی به داده‌ها از راه دور، بتوانند مدیریت آنها را هم در اختیار بگیرند.

در ابزار جدید قابلیت خواندن، اصلاح کردن و مدیریت داده‌ها فراهم شده است و به عبارت دیگر کاربران Salesforce می‌توانند از راه دور فایل جدی ایجاد کنند، فایل‌های موجود را بخوانند، اطلاعات داخل فایل‌ها را به‌روز کنند، اطلاعات ذخیره شده را پاک کنند، و البته تمام این اقدام را از منابع مختلف خارجی و در آن واحد انجام دهند.

شرکت Salesforce اعلام کرد با ابزار جدید این فرصت را برای تمام کاربران خود ایجاد می‌کنند تا بتوانند از راه دور به انواع سیستم‌های مدیریتی دسترسی داشته باشند.

 

کاربران سازمانی همچنین می‌توانند از راه دور به رابط‌ برنامه‌های کاربردی (API) هم دسترسی داشته باشند و به راحتی فرمت‌های OData و Connect را مدیریت کنند.

با این اتفاق توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری می‌توانند محصولات مختلف خود را به سیستم Salesforce متصل کنند و از طریق انواع مختلف Web API، مبتنی بر اینترنت دسترسی کاربران سازمانی را فراهم آورند.
 
کد مطلب: 39655
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام