۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۵

آمازون کاربران مایکروسافت را وارد سیستم ابری خود می‌کند

ایتنا - این سرویس برای آن دسته از سازمان‌هایی مفید خواهد بود که می‌خواهند از نرم‌افزارهای مایکروسافت در فضای ابری استفاده کنند.
آمازون کاربران مایکروسافت را وارد سیستم ابری خود می‌کند


شرکت آمازون سرویس جدید AWS Directory Services را برای سیستم Active Directory عرضه کرد تا به صورت کامل با سرویس مدیریت کاربری و سیستم احراز هویت مایکروسافت سازگار شود.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از پی‌سی‌ورلد، استفاده از Active Directory در خدمات پردازش ابری آمازون این فرصت را به سازمان‌ها می‌دهد تا بتانند ابزارهای خود از جمله SQL Server، SharePoint و دیگر نرم‌افزارهای معمول را که مبتنی بر NET. ساخته شده‌اند، روی سرویس ابری AWS آمازون در اختیار بگیرند.

این سرویس برای آن دسته از سازمان‌هایی کاربردی خواهد بود که قصد دارند از نرم‌افزارهای پیش‌فرض و سنتی مایکروسافت وارد فضای پردازش ابری شوند.

زمانی که سازمان‌ها استفاده از این سرویس را آغاز می‌کنند، سیستم‌های کنترلی دامنه مبتنی بر یک فضای ابری مجازی که در سیستم عامل Windows Server 2012 R2 اجرا شده است، در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

 

هر یک از سیستم‌های کنترل دامنه در یک فضای کاملا مجزا اجرا می‌شوند تا کاربر بتوانند به صورت مجزا فعالیت‌های خود را دنبال کنند. شرکت آمازون در این فضا ابزارهای مدیریتی را ارایه می‌دهد و خدمات مربوط به میزبانی مانیتورینگ، انتقال داده و ... را در اختیار کاربران می‌گذارد.

مدیران شبکه با این سرویس جدید می‌توانند بین نرم‌افزارهای معمول مایکروسافت و خدمات پردازش ابری آمازون ارتباط نزدیک برقرار کنند و از قابلیت‌های سرویس ابری AWS بهره‌مند شوند.

با این سرویس جدید کاربران می‌توانند به صورت همزمان مزایای نرم‌افزارهای مایکروسافت و خدمات پردازش ابری آمازون را در اختیار بگیرند و به همین خاطر شرکت آمازون پیش‌بینی کرده است این قابلتی مورد استقبال سازمان‌ها قرار گیرد.
 
کد مطلب: 39650
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام