۰
plusresetminus
پنجشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۱۶

Cortana با فرمان صوتی سایت‌های اینترنتی را هم باز می‌کند

ایتنا - دستیار دیجیتالی Cortana به صورت خودکار می‌تواند سایت‌های اینترنتی مورد نظر کاربران را باز کند.
Cortana با فرمان صوتی سایت‌های اینترنتی را هم باز می‌کند


اگرچه مایکروسافت هنوز این مطلب را به صورت رسمی متشر نکرده است، ولی خبرگزاری‌ها امروز اعلام کردند که نسخه جدید دستیار دیجیتالی Cortana هم‌اکنون می‌تواند با دریافت فرمان‌های صوتی کاربر به صورت خودکار سایت‌های اینترنتی اصلی را برای او باز کند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از فون‌آرِنا، این طور که در خبرها آمده است صاحبان دستگاه‌های همراه مبتنی بر سیستم عامل Windows 10 Mobile هم‌اکنون می‌توانند روی ابزار Cortana کلیک کنند و پس از اجرا شدن آن، به صورت صوتی درخواست باز شدن سایت‌های اصلی مانند گوگل، یاهو، ویکی‌پدیا و ... را به آن بگویند.

پس از این اتفاق سیستم Cortana دست به‌کار می‌شود و به صورت اتوماتیک یک صفحه در مرورگر اینترنتی Edge باز می‌شود تا سایت مربوطه در مقابل کاربر قرار بگیرد.

کاربران برای این اقدام نیازی ندارند پسوندهای اینترنتی از جمله com. یا net. را وارد کنند. زیرا Cortana به صورت خودکار این عملیات را انجام می‌دهد.

 

البته باید توجه داشت در نسخه کنونی Cortana تعداد سایت‌هایی که برای آن تعریف شده محدود است. بررسی‌ها نشان داده است که این ابزار می‌تواند پلتفرم‌های اینترنتی بزرگ، شبکه‌های اجتماعی، سایت‌های خبری مشهور و... را باز کند.

این اقدام نیازمند آن است که Cortana با مرورگر اینترنتی نصب شده روی گوشی هوشمند ارتباط نزدیکی داشته باشد و به همین خاطر بهتر است کاربران از مرورگر Edge مایکروسافت استفاده کنند.
 
کد مطلب: 39649
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام