۰
plusresetminus
شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۱

۹۸ درصد سازمان‌های بزرگ از نرم‌افزارهای تخصصی استفاده می‌کنند

ایتنا - 57 درصد سازمان‌های کوچک که تعداد کارمندان آنها کمتر از 50 نفر است نیز نرم‌افزارهای تخصصی را مورد استفاده قرار می‌دهند.
۹۸ درصد سازمان‌های بزرگ از نرم‌افزارهای تخصصی استفاده می‌کنند


مرکز تحقیقاتی Tech Pro Research طی چند سال گذشته مطالعه گسترده‌ای را در زمینه نرم‌افزارهای سازمانی و میزان وابستگی کسب و کارها به این قبیل پلتفرم‌ها انجام داد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، در پایان جدیدترین این بررسی‌ها مشخص شد ۶۹ درصد کسب و کارها در جهان هم‌اکنون از نرم‌افزارهای سازمانی استفاده می‌کنند که این رقم از ۵۰ درصد سال ۲۰۱۴ بیشتر است.

همچنین مشخص شد سازمان‌های بزرگ تمایل بیشتری به استفاده از این نرم‌افزارها دارند. به طور کلی ۹۸ درصد مراکزی که تعداد کارمندان آنها بیش از ۱۰۰۰ نفر است یک مدل از نرم‌افزارهای سازمانی را مورد استفاده قرار می‌دهند یا اینکه در نظر دارند ظرف ۱۲ ماه آینده به این نرم‌افزارها مجهز شوند.

در مقایسه با این رقم گفته شد ۵۷ درصد سازمان‌های کوچک که تعداد کارمندان آنها کمتر از ۵۰ نفر است نیز نرم‌افزارهای تخصصی را برای توسعه کسب و کار خود مورد استفاده قرار می‌دهند.

 

علاوه بر این، کارشناسان دریافتند طی ۱۲ ماه گذشته نرم‌افزارهای مخصوص پایگاه‌های داده بیشترین محبوبیت را داشتند و در ۴۵ درصد موارد این نرم‌افزارها استفاده می‌شدند. همچنین در ۳۹ درصد موارد هم نرم‌افزارهای مخصوص ذخیره‌سازی داده و در ۳۴ درصد موارد هم نرم‌افزارهای منابع انسانی استفاده می‌شد.

این بررسی همچنین مشخص کرد شرکت‌های مایکروسافت، گوگل و Adobe محبوب‌ترین نرم‌افزارهای سازمانی را طی یک سال گذشته در اختیار کاربران جهانی قرار دادند.

میزان محبوبیت نرم‌افزارهای مایکروسافت نزد سازمان‌های جهانی در سال ۲۰۱۳ میلادی ۴۳ درصد بود که این رقم برای سال ۲۰۱۴ حدود ۵۶ درصد و برای سال ۲۰۱۵ هم ۶۳ درصد گزارش شد.
 
کد مطلب: 39587
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام