۰
plusresetminus
شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۶

استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای مبارزه با ایدز

ایتنا- بنیاد خیریه بیل گیتس با همکاری اسنپ چت و یوتیوب به مدت 24 ساعت به اختصاص مبالغی جهت مبارزه با ایدز دست می‌زنند و به ازای هر پست یا مشاهده ویدیوی خاص، رقم سه دلار را برای درمان بیماران ایدزی اهدا خواهند کرد.
استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای مبارزه با ایدز


بنیاد خیریه بیل گیتس با همکاری اسنپ چت و یوتیوب به مدت ۲۴ ساعت به اختصاص مبالغی جهت مبارزه با ایدز دست می‌زنند و به ازای هر پست یا مشاهده ویدیوی خاص، رقم سه دلار را برای درمان بیماران ایدزی اهدا خواهند کرد.


به گزارش ایتنا از رایورز از وب‌سایت خبر تحلیلی engadget، شبکه‌های اجتماعی به‌عنوان ابزارهایی نیرومند در مدیریت حضور افراد در دنیای مجازی به حساب می‌آیند. در بسیاری از موارد جوانب منفی شبکه‌های اجتماعی بر جوانب مثبت آنها برتری دارند ولی این موضوع همیشه به این شکل نیست و چه‌بسا کمپین‌های فراوانی برای آگاه‌سازی افراد نسبت به موارد مهمی مانند بیماری‌های صعب‌العلاج، موجب ایجاد آگاهی عمومی و جمع‌آوری مبالغ زیاد برای مبارزه با این بیماری‌ها شده است.

شبکه‌های اجتماعی پتانسیل بالایی برای تبلیغات عمومی در زمینهٔ سلامت اجتماعی و مبازره با بیماری‌ها دارند. حال به مناسبت روز جهانی ایدز در روز یازدهم آذر بسیاری از شبکه‌های اجتماعی به کمک این سازمان آمده‌اند تا بتوانند با بیماری‌های بزرگی مانند ایدز مبارزه کنند.

 

حال اسنپ چت به همراه بنیاد گیتس(بنیاد خیریه‌ای که توسط بیل و ملیندا گیتس اداره می‌شود) تصمیم دارند تا در اقدامی انسان دوستانه به مبارزه با بیماری ایدز بروند. حال مرکزی به نام آر.ای.دی مسئولیت جمع‌آوری این مبالغ خیریه را بر عهده خواهد داشت.

شرایط حضور در این اقدام بشردوستانه این است که باید یک اسنپ چت با پیام "World AIDS Day" را منتشر کنید. با هر بار ارسال این پیام، بنیاد یادشده مبلغ سه دلار را به کمک به این بیماری اختصاص خواهد داد و پیش‌بینی می‌شود تا ارقام بسیار بزرگی به‌واسطه این فعالیت جمع‌آوری شود.

علاوه بر این نیز بنیاد گیتس رقم سه دلار را به ازای هر بار مشاهده ویدیوهای RED در یوتیوب پرداخت خواهد کرد و رقم سه میلیون دلار را نیز به‌صورت مستقیم به مبارزه با بیماری ایدز اختصاص خواهد داد.
 
کد مطلب: 39582
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام