۰
plusresetminus
دوشنبه ۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۸

آپدیت اندروید 6 مارشملو جی 4 ال‌.جی در برخی مناطق اروپا عرضه شد

ایتنا- بسته به روزرسانی اندروید مارشمالو را فقط از طریق رابط نرم‌افزاری LG Bridge آن را دریافت کنید.
آپدیت اندروید 6 مارشملو جی 4 ال‌.جی در برخی مناطق اروپا عرضه شد


همان‌گونه که در جریان هستید، شرکت ال‌.جی برخلاف سایر تولیدکنندگان گوشی‌های اندرویدی تنها چند گوشی بالا رده خود را به اندروید مارشملو ارتقا خواهد داد از این رو کار چندان سختی در پیش نخواهد داشت.


شاید همین سیاست باعث گردیده تا دارندگان جی ۴ در برخی کشورهای اروپایی از ساعاتی پیش بتوانند گوشی خود به جدیدترین نسخه از پلتفرم اندروید ارتقا دهند.


اگر به خاطر داشته باشید اوایل ماه جاری بود که ال‌.جی آپدیت اندروید ۶ مارشملو را برای نسخه کره گوشی ۴ عرضه کرد و حال نیز خبرهای دریافتی حاکی از آن‌اند که کاربران برخی کشورهای اروپایی از جمله لهستان نیز از ساعاتی پیش توانسته‌اند به این بسته به‌روزرسانی دسترسی پیدا کنند.

این موضوع بدان معناست که کاربران مذکور نمی‌توانند به صورت مستقیم آپدیت اندروید ۶ مارشملو را از طریق گوشی خود دریافت و نصب نمایید؛ بدین ترتیب حتماً برای انجام این کار به یک پی‌.سی مجهز به LG Bridge نیاز خواهد بود.


به گزارش وب‌سایت Reddit، این آپدیت حدود ۱.۵۵ گیگابایت حجم داشته و هم‌اکنون کاربرانی که دارای گوشی‌های جی ۴ با رام‌های پرتغال، لهستان، رومانی، آلمان، ترکیه، بریتانیا، کرواسی، مجارستان و سوئیس هستند می‌توانند آن را از روش قید شده دریافت نمایند.

وب‌سایت خود شرکت کره‌ای لیستی از قابلیت‌های جدید که با این آپدیت به گوشی‌های جی ۴ افزوده خواهد شد را منتشر گردیده که از جمله آن‌ها می‌توان به حالت ذخیره انرژی Doze، کنترل بیشتر بر روی دسترسی اپلیکیشن‌ها و قابلیت رمزگذاری knock code اشاره کرد.

علاوه بر این دارندگان جی ۴ که اندروید ۶ مارشملو را دریافت کرده‌اند زین پس می‌توانند اعلانیه‌های دریافتی را در قسمتی از بالای صفحه مشاهده و در همان مکان نیز بدون نیاز به بازار کردن برنامه مربوطه به آن پاسخ دهند.

منبع : فارنت
کد مطلب: 39552
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام