۰
plusresetminus
شنبه ۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۰

توضیح مدیر عامل همراه اول درباره‌ تهیه شارژ‌های الکترونیک

ایتنا- در حال حاضر مشترکان می‌توانند از طریق کدهای دستوری # ۱ * و یا پرتال شرکت همراه اول نسبت به تهیه شارژ‌های الکترونیک اقدام کند.
توضیح مدیر عامل همراه اول درباره‌ تهیه شارژ‌های الکترونیک


مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار متذکر شد: در حال حاضر حدود ۷۱ درصد خرید شارژ‌های همراه اول به شیوه الکترونیک صورت می‌گیرد.


به گزارش ایتنا از ایسنا، وحید صدوقی در پاسخ به این سوال که طی هفته‌های گذشته به دنبال مصوبات بانک مرکزی برخی مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری در تهیه شارژ به صورت الکترونیکی با مشکل مواجه شده‌اند، اظهار کرد: برای ارائه‌ شارژ‌های الکترونیک مسیرهای مختلفی پیش‌بینی شده بود که بانک مرکزی برخی کدهای USSD را طی هفته‌های گذشته متوقف کرد.

وی در عین حال یادآور شد: اکنون بخش عمده‌ای از فروش شارژ‌های همراه اول به شیوه‌ الکترونیک صورت می‌گیرد و اپراتور برای فروش شارژ به این شیوه مسیرهای مختلفی را پیش‌بینی کرده است.

صدوقی ادامه داد: براین اساس پیش‌بینی‌هایی به عمل آمده بود تا کلیه بانک‌ها و شرکت‌های مختلف PSP به ارائه‌ شارژ الکترونیک بپردازند که همان‌طور که اشاره شد بخشی از این کدها متوقف شده، اما بخش عمده‌ای از آنها قابل دسترسی است.

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار همچنین یادآور شد: در حال حاضر مشترکان می‌توانند از طریق کدهای دستوری # ۱ * و یا پرتال شرکت همراه اول نسبت به تهیه شارژ‌های الکترونیک اقدام کند. البته کدهای بانکی هم در حال سرویس‌دهی در این زمینه هستند.
کد مطلب: 39490
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام