۰
plusresetminus
شنبه ۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۵

آمازون رمز عبور کاربران خود را عوض کرد

ایتنا - این ایمیل نشان داد شرکت‌های توسعه‌دهنده نرم‌افزار که با آمازون همکاری می‌کنند در این زمینه مشکلاتی را ایجاد کرده‌اند.
آمازون رمز عبور کاربران خود را عوض کرد


شرکت آمازون تعداد نامشخصی از حساب‌های کاربری خود را مجددا تنظیم کرد که این اتفاق پس از بروز خطرات امنیتی برای رمز عبور کاربران صورت گرفت.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، طی چند روز اخیر بسیاری از کاربران سازمانی آمازون ایمیل‌هایی دریافت کردند که در آن نوشته شده بود این شرکت رمز عبور حساب کاربری آنها را به‌روزرسانی کرده و رمز جدید برای آنها در نظر گرفته است.

این پیام همچنین برای صاحبان حساب‌های کاربری در سایت مرکزی Amazon.com ارسال شد و البته شعب آمازون در کشورهای مختلف این مسئله را تایید کردند.

شرکت آمازون در این ایمیل توضیح داد که «به تازگی متوجه شده است رمزهای عبور کاربران به‌خصوص آنهایی که روی دستگاه‌های الکترونیکی ذخیره شده‌اند در معرض خطر قرار دارند و آمازون با این اقدام کوشیده است جلوی ناامنی‌های احتمالی ارائه شده از سوی شرکت‌های توسعه نرم‌افزاری را بگیرد.»

 

در انتهای این پیام گفته شد: «ما این مشکل را برطرف کردیم تا جلوی بروز هر گونه ناامنی سایبری گرفته شود.»

این ایمیل نشان داد شرکت‌های توسعه‌دهنده نرم‌افزار که با آمازون همکاری می‌کنند در این زمینه مشکلاتی را ایجاد کرده‌اند و همین مسئله باعث شده است تا آمازون بدون هماهنگی قبلی و اطلاع‌رسانی، رمز عبور کاربران خود را عوض کند.
 
کد مطلب: 39459
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام