۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۴

سیسکو مدعی تلاش برای مقابله با جاسوسی‌های آمریکا شد

ایتنا- سیسکو می‌گوید تمهیدات امنیتی را در زمان تولید محصولاتش افزایش داده و برنامه‌ای آزمایشی طراحی کرده که کاربران از امنیت محصولات مطمئن شوند.
سیسکو مدعی تلاش برای مقابله با جاسوسی‌های آمریکا شد


شرکت سخت‌افزاری سیسکو که اعتبار خود را بر اثر افشاگری‌های ادوارد اسنودن به شدت از دست داده در تلاش برای بازگرداندن اعتماد آنهاست.


به گزارش ایتنا از فارس، بر اساس اسناد و تصاویری که اسنودن دو سال قبل منتشر کرد آژانس امنیت ملی آمریکا با بازکردن و دستکاری برخی سخت‌افزارهای ساخت این شرکت تلاش می‌کند تا ابزار و ادوات جاسوسی در آنها نصب کند.

انتشار این اسناد باعث شد بسیاری از مشتریان خارجی سیسکو و به خصوص چین دیگر اعتمادی به این شرکت آمریکایی نداشته باشند.

سیسکو می‌گوید تمهیدات امنیتی را در زمان تولید محصولاتش افزایش داده و برنامه‌ای آزمایشی طراحی کرده که به مشتریان امکان می‌دهد محصولات سیسکو را برای کسب اطمینان از امنیتش مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار دهند.

شرکت یاد شده هدف از این کار را افزایش شفافیت و رفع نگرانی‌های موجود در مورد سواستفاده جاسوسان و جانیان آنلاین دانسته است.

ادنا کونوی یکی از مدیران امنیتی سیسکو در این مورد گفته است من نگران دستکاری، جاسوسی و قطع فعالیت تولیداتمان هستم. ما نگران نقض حقوق مالکیت معنوی و راه‌حل‌های تقلبی هم هستیم.

پس از افشاگری‌های ادوارد اسنودن سیسکو با بحران درآمد مواجه شده و درآمد آن در سال ۲۰۱۵ در مقایسه با سال قبل ۲۱ درصد کاهش یافته و سهم آن از بازار روتر و دیگر سخت‌افزارهای شبکه‌ای هم کمتر شده است. این شرکت هرگونه همکاری با آژانس امنیت ملی آمریکا را هم انکار کرده است.
کد مطلب: 39344
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام