۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۸

ایسوس از بازار کامپیوترهای خانگی کناره‌گیری نخواهد کرد

ایتنا- مدیر ارشد اجرایی شرکت ایسوس اعلام کرده است که برخلاف شایعات منتشرشده، این شرکت نه‌تنها قصد خروج از بازار فروش کامپیوترهای خانگی را ندارد بلکه تصمیم گرفته است به بزرگ‌ترین تولیدکننده این رده تبدیل شود.
ایسوس از بازار کامپیوترهای خانگی کناره‌گیری نخواهد کرد


مدیر ارشد اجرایی شرکت ایسوس اعلام کرده است که برخلاف شایعات منتشرشده، این شرکت نه‌تنها قصد خروج از بازار فروش کامپیوترهای خانگی را ندارد بلکه تصمیم گرفته است به بزرگ‌ترین تولیدکننده این رده تبدیل شود.


به گزارش ایتنا از رایورز از پایگاه خبری تحلیلی digitimes، به‌تازگی شایعاتی درباره توقف فروش کامپیوترهای خانگی شرکت ایسوس مطرح‌شده است. جری شن به‌عنوان مدیرعامل این شرکت در پاسخ به این شایعات بیان کرده است که با در نظر گرفتن درآمد ناخالص کمپانی ایسوس، این شرکت همیشه یکی از فروشندگان برتر محصولات کامپیوتری بوده است.

انتقادات وارده بر این کمپانی نشان‌دهنده این است که ایسوس همواره یکی از رقیبان قوی موجود در بازار برای سایر کمپانی‌ها بوده است و این شرکت به احتمال زیاد در سال ۲۰۱۷ میلادی به بزرگ‌ترین فروشنده نوت‌بوک‌های خانگی تبدیل خواهد شد.

او در ادامه بیان کرد که ایسوس با سرمایه‌گذاری در زمینهٔ نوت‌بوک‌ها همچنان به تقویت قدرت رقابت خود ادامه خواهد داد. او همچنین خاطرنشان کرد که این کمپانی در هشت ماه اول سال میلادی جاری پروژه‌های نوت‌بوک خود و همچنین کانال‌های تجاری و استراتژی‌های بازاریابی خود را تنظیم و راه‌اندازی کرده است. این کمپانی در سه مال اول سال ۲۰۱۵ با توجه به تقاضای کم بازار ۱۳.۹ میلیون نوت‌بوک را به سراسر جهان ارسال کرده است.


 

اگرچه انتظار می‌رود که ایسوس در سه ماه پایانی سال تعداد نوت‌بوک‌های ارسالی خود را ‌به میزان ۵.۲ میلیون افزایش دهد اما بااین‌حال ارسال سالانه این کمپانی تنها ۱۹.۱ میلیون عدد خواهد شد. لازم به ذکر است که این رقم در سال ۲۰۱۴ میلادی ۲۰.۳ میلیون بوده است.

شین امیدوار است که ارسال این نوت‌بوک‌ها در سال ۲۰۱۶ میلادی حداقل مساوی با سال ۲۰۱۵ باشد بااین‌حال شرکت ایسوس در تلاش است که بتواند رقم فروش محصولات خود را افزایش دهد.
 
کد مطلب: 39302
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام