کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جملات حاشیه‌ای مدیر اپل علیه سرفیس‌بوک مایکروسافت

سايت خبری خبر آنلاین , 23 آبان 1394 ساعت 16:17

ایتنا- تیم‌کوک از سرفیس‌بوک به‌عنوان یک محصول ضعیف آبکی (diluted) یادکرده است که نه توانسته است تبلت باشد و نه لپ‌تاپ!




«تیم کوک» مدیر اجرایی اپل در آستانه ورود آیپد پرو، جمله‌ای عجیب‌وغریب درباره سرفیس‌بوک مایکروسافت بر زبان راند که‌موجی از انتقاد را به دنبال آورده است.


به گزارش ایتنا از خبرآنلاین، هم‌زمان باعرضه تبلت ۱۲.۹ اینچی اپل، تیم‌کوک در مصاحبه با یک روزنامه ایرلندی (Irish Independent) گفت: سرفیس‌بوک محصولی است که بسیار تلاش کرده تا بسیار باشد! سعی کرده هم تبلت باشد و هم لپ‌تاپ و درنهایت موفق شده است که هیچ‌کدام نباشد! این درواقع نوعی گول زنک (deluded) است.

تک رادار به نقل از verge نوشت منظور وی واژه deluded نبوده بلکه وی از diluted استفاده کرده که بیشتر به متن حرف‌هایش می‌خورد.

البته طبق بررسی‌های فنی توسط کارشناسان جملات تیم‌کوک شاید صحیح نباشد،چراکه مایکروسافت توانسته است محصولی 2-in-1 را به‌خوبی عرضه کند.

تیم‌کوک در سفر دوره‌ای خود برای عرضه رسمی آیپد پرو این جملات را بر زبان رانده و گفته است آیپد پرو می‌تواند جایگزین خوبی برای لپ‌تاپ یا دسکتاپ باشد.

این در حالی است که آیپد پرو بیشتر یک تبلت است تا لپ‌تاپ و نداشتن پورت برای اتصال موس و ... از نقاط ضعف آن است.

از سوی دیگر روابط اپل و مایکروسافت خیلی خوب توصیف‌شده و آنچه تیم‌کوک را عصبانی کرده احتمال پیدا شدن یک رقیب قدرتمند مجهز به ویندوز باشد که بتواند در درازمدت کاربران حرفه‌ای در بخش گرافیک و طراحی را به خود جذب کند.


کد مطلب: 39269

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/39269/جملات-حاشیه-ای-مدیر-اپل-علیه-سرفیس-بوک-مایکروسافت

ايتنا
  https://www.itna.ir