۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۷

واقعیت مجازی گوگل در خدمت مدارس

ایتنا- شرکت گوگل در برنامه‌های خود قصد دارد تا ساختار واقعیت مجازی خود را به‌عنوان ابزاری آموزشی در مدارس ایالات متحده آمریکا و برخی از کشورهای دیگر جهان به کار بگیرد.
واقعیت مجازی گوگل در خدمت مدارس


شرکت گوگل در برنامه‌های خود قصد دارد تا ساختار واقعیت مجازی خود را به‌عنوان ابزاری آموزشی در مدارس ایالات متحده آمریکا و برخی از کشورهای دیگر جهان به کار بگیرد.


به گزارش ایتنا از رایورز از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، دستگاه‌های واقعیت مجازی برای بیشتر کاربران جنبه تفریحی دارند ولی نمی‌توان از پتانسیل بالای این دستگاه‌ها برای ارائه محتوای آموزشی تعاملی چشم‌پوشی کرد.

در همین راستا نیز تلاش‌های گوگل برای گسترش پروژه واقعیت مجازی خود و به کار بردن آن در آموزش و پرورش و مدارس از پاییز سال جاری آغازشده و به‌سرعت نیز در حال گسترش است.

شرکت گوگل هم‌اکنون این برنامه‌ها را در ۱۲ شهر ایالات متحده (از جمله مناطق مشهور و بزرگی مانند لاس‌وگاس، نیو اورلئان و پورتلند) و کشورهایی نظیر کانادا، دانمارک و سنگاپور پیاده کرده است.

 

گوگل در راستای این اجرای این طرح به مدارس تحت پوشش این پروژه کیت‌هایی را اهدا کرده است و تمام چیزهایی که برای سفری مجازی موردنیاز است را در کیت یادشده جای داده است.

هر کیت شامل یک تلفن هوشمند ایسوس و مقواهای واقعیت مجازی گوگل است. این پروژه به‌سرعت در حال گسترش است اما هنوز تا فراگیر شدن آن راه زیادی باقی است.

به‌این‌ترتیب می‌توان هرروز و درون محیط امن مدرسه، کودکان را به گردش‌های علمی در نقاط دوردست جهان برده و در حقیقت آموزش دادن را وارد مرحله جدیدی ساخت.
 
کد مطلب: 39236
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام