۰
plusresetminus
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۸

آغاز همکاری‌های اریکسون و سیسکو برای توسعه خدمات ابری سازمانی

ایتنا - اریکسون و سیسکو تصمیم دارند در زمینه توسعه، فروش، پشتیبانی و تولید محصولات جدید به صورت مشترک فعالیت کنند.
آغاز همکاری‌های اریکسون و سیسکو برای توسعه خدمات ابری سازمانی


شرکت اریکسون از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان تجهیزات مخابراتی در جهان قراردادهای مختلف تجاری و فناوری را با سیسکو به امضاء رساند و اعلام کرد این همکاری باعث می‌شود هر یک از دو شرکت سالانه یک میلیارد دلار به درآمدهای خود بیافزاید.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، اریکسون که تخصصی اصلی آن در زمینه موبایل و خدمات بی‌سیم است، ۴۰ درصد ترافیک جهانی شبکه‌های مخابراتی را در دست دارد که تمام این مناطق تحت پوشش شبکه‌های مخابراتی اریکسون قرار گرفته‌اند.

در مقابل شرکت سیسکو یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان تجهیزات سازمانی و مراکز داده شبکه‌ای محسوب می‌شود و بخش عظیمی از بازار جهان را تحت پوشش خود درآورده است.

این دو بازار هم‌اکنون در عرصه جهانی اهمیت فراوان دارند و آغاز همکاری اریکسون و سیسکو در این زمینه می‌تواند مانند آغاز همکاری‌های نوکیا و آلکاتل-لوسنت باشد که اوایل سال جاری میلادی خبر مربوط به آن منتشر شد.

 

اریکسون و سیسکو انواع توافقنامه‌های همکاری را با یکدیگر به امضاء می‌رسانند و تصمیم دارند در زمینه توسعه، فروش، پشتیبانی و تولید محصولات جدید به صورت مشترک فعالیت کنند.

این دو شرکت در بیانیه مشترک خود اعلام کردند کارشناسان آنها به صورت ویژه در حوزه اینترنت اشیا و دستگاه‌های مربوطه تمرکز می‌کنند و با این همکاری‌های جدید قصد دارند نسل جدید حسگرهای هوشمند را برای دسترسی به سیستم‌های سازمانی و خدمات پردازش ابری ارائه دهند.
 
کد مطلب: 39205
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام