۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۸

شکایت از ای.ام.دی به علت دروغگویی به مشتریان

ایتنا- شرکت تراشه‌سازی ای.ام.دی به علت فریب دادن مشتریان در مورد تعداد هسته‌های تراشه‌های ساخت خود با شکایت قضایی مواجه شده است.
شکایت از ای.ام.دی به علت دروغگویی به مشتریان


این شرکت در تبلیغات خود اعلام کرده بود که تراشه Bulldozer دارای هشت هسته است، اما این تراشه واقعا دارای چهار هسته فعال است.


به گزارش ایتنا از فارس، شیوه عملکرد تراشه Bulldozer به گونه‌ای است که هر دو هسته جداگانه در قالب یک ماژول واحد فعالیت می‌کنند و مجموعه آنها توان نهایی عملکرد تراشه را مشخص می‌کنند.

بر اساس شکایت تنظیم شده هسته‌های Bulldozer به طور مستقل قادر به فعالیت نیستند و در نتیجه هشت هسته ادعا شده به طور جفت جفت فعالیت می‌کنند و در عمل معادل چهار هسته هستند.

بنابراین ادعاهای ای.ام.دی در تبلیغاتش غلط بوده و این شرکت از پیچیدگی‌های مربوط به طراحی تراشه‌ها سواستفاده کرده تا کاربران متوجه موضوع نشوند.

اقدام ای.ام.دی نقض قانونی در ارتباط با حقوق مشتریان موسوم به Consumer Legal Remedies و یک رویه رقابتی ناعادلانه و غیرمنصفانه دانسته شده و احتمالا منجر به محکومیت این شرکت به علت کلاهبرداری و تبلیغات دروغین خواهد شد. ای.ام.دی هنوز در این زمینه اظهارنظر نکرده است.
کد مطلب: 39179
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام