کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خرید جدید IBM در زمینه مقایسه خدمات ابری

19 آبان 1394 ساعت 13:21

ایتنا - IBM در نظر دارد فناوری‌های Gravitant را با واحد توسعه سرویس IBM Global Technology ادغام کند.




شرکت IBM با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد شرکت Gravitant که دفتر مرکزی آن در شهر آوستین قرار دارد و در زمینه تولید نرم‌افزارهای پردازش ابری فعالیت می‌کند را خریداری کرده است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از مای‌استِیت‌من، در حالی که هنوز جزئیات مالی این واگذاری اعلام نشده است،‌ هر دو شرکت مذکور آن را تایید کردند.

شرکت Gravitant در سال ۲۰۰۴ میلادی توسط «محمد فروغ» تاسیس شد و از همان ابتدا به تولید نرم‌افزارهایی می‌پرداخت که به سازمان‌ها و دولت‌ها کمک می‌کرد بتوانند آسان‌تر از قبل خدمات پردازش ابری را مورد استفاده قرار دهند.

نرم‌افزار ساخته شده در شرکت Gravitant به کارمندان سازمان‌ها امکان می‌دهد تا بتوانند انواع خدمات نرم‌افزاری و رایانه‌ای را متناسب با نیاز خود در شرکت‌های مختلف بازبینی کنند و پس از نیازسنجی آن را بخرند.

 

این نرم‌افزار همچنین قابلیت‌های مقایسه‌ای در زمینه قیمت، امکانات و... را به سازمان‌ها می‌دهد تا به راحتی بتوانند بهترین سرویس ابری مورد نیاز خود را انتخاب کنند.

شرکت IBM اعلام کرد که در نظر دارد فناوری‌های Gravitant را با واحد توسعه سرویس IBM Global Technology ادغام کند.

به همین منظور مرکز توسعه خدمات پردازش ابری IBM Cloud تصمیم دارد قابلیت‌های شرکت مذکور را در قالب نرم‌افزارهای-به‌عنوان-خدمات خود ارائه دهد.
 


کد مطلب: 39167

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/39167/خرید-جدید-ibm-زمینه-مقایسه-خدمات-ابری

ايتنا
  https://www.itna.ir