۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۵

وب سایت‌های آمریکایی ملزم به حفظ حریم شخصی کاربران نیستند

ایتنا- رگولاتوری آمریکا در تلاش است با تصویب قوانین جدید الزام‌آور از قانون شکنی‌هایی در زمینه حریم شخصی جلوگیری کند.
وب سایت‌های آمریکایی ملزم به حفظ حریم شخصی کاربران نیستند


وب سایت‌های آمریکایی مجبور به تبعیت از درخواست‌های کاربران اینترنت و کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا در زمینه عدم ردگیری فعالیت‌های افراد در فضای مجازی نیستند.


به گزارش ایتنا از فارس، این کمیسیون از سایت‌ها و سرویس‌دهندگان بزرگ اینترنت در ایالات متحده مانند گوگل، یوتیوب، پاندورا، نتلیکس، لینکداین و فیس‌بوک خواسته تا به خواسته‌های کاربران برای عدم ردگیری و عدم بررسی فعالیت‌هایشان احترام بگذارند.

بسیاری از این سایت‌ها پس از مواجه شدن با درخواست عدم ردگیری فعالیت‌های خود در فضای مجازی، با نمایش پیام‌هایی به کاربران اطلاع می‌دهند که اطلاعات شخصی آنها در زمان بازدید را در اختیار اشخاص و گروه‌های ثالث قرار می‌دهند و از چنین کاری خودداری نمی‌کنند.

وقتی کاربران تنظیمات مربوط به عدم ردگیری یا Do Not Track را در مرورگرهای اینترنتی خود اعمال می‌کنند، تلاش می‌کنند تا جلوی جاسوسی سایت‌های تحلیل داده‌های کاربری، شبکه‌های تبلیغاتی و پلاتفورم‌های اجتماعی را بگیرند.

اگر چه برخی شرکت‌های تجاری به این درخواست‌ها احترام می‌گذارند، اما اکثر آنها تلاش می‌کنند این تنظیمات را دور زده و باز هم اطلاعات شخصی کاربران را جمع‌آوری کنند.
کد مطلب: 39151
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام