۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۴

برقراری امنیت ابری، استراتژی اصلی سیسکو

ایتنا - بسیاری از گروه‌های هکرهای سایبری مدرن روی شبکه‌های گسترده از جمله روترها، سوئیچ‌ها و مراکز داده تاکید دارند.
برقراری امنیت ابری، استراتژی اصلی سیسکو


شرکت سیسکو قصد دارد طرح «امنیت در همه‌جا» را گسترش دهد و مبتنی بر آن نسل جدید خدمات امنیتی را برای محصولات سازمانی خود به خصوص در حوزه خدمات ابری ارائه کند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، این شرکت که دفتر مرکزی آن در ایالت کالیفرنیا واقع شده است اعلام کرد استراتژی جدید آنها بر اینی است که بتوانند خدمات امنیتی جدید را در کنار سرویس ویژه افزایش آگاهی از حملات سایبری توسعه دهند و همکاری‌های گسترده‌تری را با شرکت‌های فعال در عرصه امنیت سایبری داشته باشند.

سیسکو اعلام کرد هکرها و مجرمان سایبری این روزها از انواع تکنیک‌های پیچیده استفاده می‌کنند تا برتوانند تمرکز بیشتری بر شبکه‌های سازمانی داشته باشند و با استفاده از حفره‌های امنیتی موجود، فایروال‌ها را دور بزنند و به نرم‌افزارهای اصلی سازمانی دسترسی پیدا کنند.

 

در این میان بسیاری از گروه‌های هکری سایبری مدرن روی شبکه‌های گسترده از جمله روترها، سوئیچ‌ها و مراکز داده تاکید دارند و از این طریق می‌توانند به داده‌های اصلی دسترسی پیدا کنند. بسیای از مراکز امنیت هنوز برای این نوع شبکه‌های گسترده هیچ ابزار امنیتی ارائه نکرده‌اند.

شرکت سیسکو به منظور مقابله هرچه گسترده‌تر با این نوع تهدیدها سیستم Cloud Access Security یا (CAS) خود را ارائه کرده است تا بتواند از این طریق ایمنی برای تمام سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای سازمانی را فراهم آورد و فضای پردازش ابری را هم ایمن کند.
 
کد مطلب: 39083
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام