۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۷

ثبت نام تلفن ثابت هرگز متوقف نشده است

ایتنا- شرکت مخابرات ایران از واگذاری 4 میلیون و 670 هزار خط تلفن ثابت طی پنج سال بعد از خصوصی سازی شرکت مخابرات خبر داد.
ثبت نام تلفن ثابت هرگز متوقف نشده است



به گزارش ایتنا از ایسنا، روابط عمومی وامور بین الملل شرکت مخابرات ایران در قالب خبری اعلام کرده است: طی پنج سال بعد از خصوصی سازی شرکت مخابرات ایران، ۴ میلیون و ۷۸۰ هزار نفر برای تلفن ثابت ثبت نام که از این تعداد، تلفن ۴ میلیون و ۶۷۰ هزار مشترک دایر و ۱۱۰ هزار نفر در نوبت واگذاری قرار دارند.


بنابراین گزارش، ثبت نام و واگذاری تلفن ثابت طی سالهای بعد از خصوصی سازی مخابرات ایران هرگز متوقف نشده و در این مدت تلفن بیش از ۹۹ درصد متقاضیان واگذار شده است.

طبق اعلام مخابرات، در حال حاضر در کل کشور فقط ۱۱۰ هزار مشترک در نوبت تلفن ثابت قرار دارند که با برنامه ریزی های صورت گرفته و علی رغم محدودیتهای مالی ناشی از کاهش تعرفه های مخابراتی در سال ۱۳۹۳، بخش عمده این تعهدات تا پایان سال به اتمام می رسد.

این گزارش می افزاید: هم اکنون در ۹ استان، باقی مانده فیش در دست مردم، صفر، در هشت استان، زیر ۱۰۰۰، در ۱۱ استان کمتر از ۱۰ هزار و در دو استان بیش از ۱۰هزار فیش است که عمده تعهدات در شهرک های حاشیه شهرهای بزرگ و مسکن مهر قرار دارد.

روابط عمومی شرکت مخابرات ایران در ادامه گزارش خود، با اشاره به جایگاه تلفن ثابت در دنیا می افزاید: در حال حاضر تقریبا روند توسعه این تلفن در دنیا معکوس بوده و ایران علی رغم ضریب نفوذ بالاتر از میانگین جهانی، از محدود کشورهایی است که در این زمینه متقاضیان اندکی دارند و شرکت مخابرات ایران با آگاهی از این نیاز و علی رغم مشکلات مالی مصمم به تامین امکانات است.

بر اساس این گزارش از حدود ۱۰ سال قبل پنج شرکت در بخش تلفن ثابت دارای مجوز ارایه خدمات بوده‌اند اما به دلیل تعرفه پایین خدمات این تلفن، فقط ۲ دهم درصد از بازار را جذب کرده اند. هرچند شرکت مخابرات ایران همواره آمادگی خود را برای همکاری با شرکتهای دارای مجوز قدیم و جدید اعلام می دارد.
کد مطلب: 39072
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام