۰
plusresetminus
شنبه ۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۶

اهمیت مهارت در فناوری اطلاعات کمتر از دانش هسته‌ای نیست

ایتنا- هراس از ورود فناوری اطلاعات به سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی باعث شده تا به کارگیری نیروهای نخبه این حوزه با دشواری انجام شود.
اهمیت مهارت در فناوری اطلاعات کمتر از دانش هسته‌ای نیست


مدیرکل منابع انسانی سازمان فناوری اطلاعات خواستار به کارگیری فناوری اطلاعات در تمام حوزه‌ها شد و گفت : امروز اهمیت مهارت در حوزه آی.تی کمتر از دانش هسته‌ای نیست .


به گزارش ایتنا از ایرنا ، ولی الله حسنی خورشیدی روز چهارشنبه در همایش ارتقای امنیت فضای مجازی در ساری افزود: این در حالیست که هم‌اکنون بیشتر مدیران دستگاه‌های دولتی در برابر ورود آی.تی به سازمان‌ها مقاومت می‌کنند.

مدیرکل منابع انسانی سازمان فناوری اطلاعات ایران محدودیت‌های دولتی برای استخدام را فشار مضاعفی برای به کارگیری این نیروها در بدنه دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی دانست و تاکید کرد : به دلیل گسترش فناوری اطلاعات، جوامع بزودی دچار دگرگونی‌های زیادی در حوزه مدیریتی می‌شوند و مدیریت سنتی جای خود را به مدیریت آی.تی خواهد داد.

وی افزود: با وجود هراس مدیران برای ورود نخبگان حوزه آی.تی به دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی بزودی این تغییرات با حضور مدیران جوان ماهر در حوره فناوری اطلاعات رخ می‌دهد و این نوع مدیریت‌ها نیاز روز جوامع پیشرفته محسوب می‌شود.

همایش ارتقای امنیت فضای مجازی به منظور آشنایی دست‌اندرکاران فعال در حوزه فناوری اطلاعات مازندران در ساری برگزار شد.
کد مطلب: 39010
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام