۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۹

تولید نرم‌افزار برای iOS آسان‌تر است

ایتنا - یک پروژه نرم‌افزاری مشابه اگر قرار باشد برای دو پلتفرم مذکور به انجام برسد، در iOS اپل 38 خط کمتر کدهای نرم‌افزاری را در اختیار می‌گیرد.
تولید نرم‌افزار برای iOS آسان‌تر است


انتخاب میان اندروید و iOS برای توسعه ابزارهای کاربردی فقط به این دلیل انجام نمی‌شود که بدانیم کدام یک از دو سیستم عامل مذکور پول بیشتری را از آن مرکز مربوطه می‌کنند. کارشناسان برای انجام چنین کاری دنبال آن هستند که بدانند تولید ابزار برای کدام یک از دو سیستم عامل مذکور آسان‌تر است و کمک بیشتری به توسعه‌دهندگان نرم‌افزار می‌کند تا ابزار خود را سریع‌تر و ارزان‌تر از قبل به دست کاربران برسانند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، کارشناسان می‌گویند که اگر بخواهیم موارد یاد شده را در نظر بگیریم، باید گفت iOS در این زمینه گزینه بهتری محسوب می‌شود.

مرکز Infinum اطلاعات مربوط به شش پروژه اخیر خود برای توسعه نرم‌افزارهای مخصوص اندروید و iOS را منتشر کرد و نشان داد کسب درآمد آخرین اولویت برای انتخاب پلتفرم‌های موبایلی و توسعه ابزارهای کاربردی مبتنی بر آنها محسوب می‌شود

 

این مرکز در بررسی جدید خود متوجه شد در ۳۰ درصد موارد شرکت‌های نرم‌افزاری زمان کوتاه‌تر را برای تولید ابزار کاربردی مورد نظر خود در اولویت قرار می‌دهند و بر این اساس یکی از دو پلتفرم اندروید یا iOS را انتخاب می‌کنند.

به عنوان مثال، یک پروژه نرم‌افزاری مشابه اگر قرار باشد برای دو پلتفرم مذکور به انجام برسد، در iOS اپل ۳۸ خط کمتر کدهای نرم‌افزاری را در اختیار می‌گیرد و اگر قرار باشد نرم‌افزار مربوطه برای اندروید ساخته شود، دشواری بیشتری پیش‌رو است. این در حالی است که یک نرم‌افزار با قابلیت‌های کاملا مشابه برای دو سیستم عامل مذکور ساخته شوند.
 
کد مطلب: 38982
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام