۰
plusresetminus
چهارشنبه ۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۰

برنامه‌هایی که مانع هدر رفتن وقت می‌شوند

ایتنا- با خواندن این مقاله با نرم‌افزارهایی آشنا شوید که به شما می‌آموزند چگونه اوقات فراغت بیشتری داشته باشید.
برنامه‌هایی که مانع هدر رفتن وقت می‌شوند


گاهی اوقات همه ما احساس می‌کنیم که زمان با سرعت بیشتری سپری می‌شود و هر چقدر تلاش می‌کنید که مانع هدر رفتن وقت شوید یا از زمان کاری خود را مفیدتر کنید، موفق نمی‌شود. نگران نباشید برای این منظور چند برنامه موبایلی مناسب وجود دارد.


به گزارش ایتنا از ایسنا، اپلیکیشن‌های موبایلی وجود دارند که برنامه‌ریزی را برای شما ساده‌تر می‌کنند و کمک می‌کنند که بدانید وقت خود را صرف چه چیزی کنید و حتی در صورت سر زدن بیش از حد به شبکه‌های اجتماعی شما را سرزنش خواهند کرد.

آنها همچنین به کاربر کمک می‌کنند تصویر بزرگی از نحوه وقت گذرانی خود را مشاهده کند و ترفندهای کوچکی را به وی می‌آموزد که بتواند اوقات فراغت بیشتری داشته باشد.

۱- سان رایز: یکی از این نرم‌افزارها برای جلوگیری از هدر دادن وقت اپلیکیشن "سان‌رایز" است.

سان رایز درواقع بهترین راه برای کنار هم قرار دادن تمام سرویس‌های تقویمی است. سلاح مخفی سان رایز رابط کاربری زیبا و ساده آن و همچنین سازگاری‌اش با تمامی دیگر سرویس‌های تقویم محبوب است.


این اپلیکیشن همچنین با دیگر اپلیکیشن‌ها همچون فیس‌بوک، گوگل مپس و اورنوت و دارای یک تقویم کارآمد در قالب یک صفحه کلید است که برنامه‌ریزی یک جلسه را ساده می‌کند. این اپلیکیشن رایگان بوده و برای پلت‌فورم‌های وب، آی اُ اس، اندروید و مک عرضه شده است.

۲- رسکیوتایم تصویری از عادات رایانه‌ای روزمره را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این نرم‌افزار به کاربر کمک می‌کند.

رسکیوتایم به شما کمک می‌کند که مقدار زمانی را که روزانه برای اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌های مختلف صرف می‌کنید محاسبه ‌کنید.


این اپلیکیشن در پس زمینه فعال است و تصویری از عادات روزمره را به شما ارائه و در صورت لزوم آنها را تغییر می‌دهد.

این اپلیکیشن حتی می‌تواند فعالیت‌ها را دسته‌بندی کرده و نشان می‌دهد چه مقدار زمان روی اموری همچون سرگرمی، شبکه‌های اجتماعی و اخبار صرف کرده‌اید.

این اپلیکیشن رایگان بوده و برای سیستم‌های‌عامل مک، ویندوز و اندروید عرضه شده است.

۳- "تایم‌ویست تایمر" در صورت استفاده بیش از حد از فیس‌بوک شما را جریمه می‌کند.

تایم ویست تایمر یک اپلیکیشن خنده‌دار که اگر روزانه بیش از یک ساعت در فیس‌بوک باشید شما را جریمه می‌کند.

این اپلیکیشن هر وقت شما تسلیم شده و برای طولانی مدت از فیس‌بوک استفاده کنید یک دلار از حسابی که خودتان تامین می‌کنید کسر می‌کند.

تنها موضوع در اینجا اینست که امید می‌رود پول‌های کسر شده به خیریه اختصاص یابد. این اپلیکیشن رایگان و روی وب عرضه می‌شود.

۴- "چکی" مدت زمانی را که صرف گوشی‌تان می‌کنید محاسبه می‌کند. اپلیکیشن چکی محاسبه می‌کند که چند بار در روز گوشی خود را چک می‌کنید.

اگر بدنبال این هستید که کمتر در قید و بند گوشی خود باشید و دفعاتی را که کارتان را متوقف و سراغ گوشی می‌روید محدود کنید، این نرم‌افزار فوق العاده است. این اپلیکیشن رایگان بوده و برای اندروید و آی.ا.اس عرضه شده است.

۵- "دارت" به کاربر این امکان را می‌دهد که با یک کلیک پاسخ‌های از قبل طراحی شده‌ای را به ایمیل‌های دریافتی بدهد.

با این اپلیکیشن می‌توانید زمان زیادی را صرفه‌جویی کنید و از تایپ پاسخ‌های تکراری اجتناب کنید. این نرم‌افزار رایگان است و تنها برای سیستم‌عامل مک عرضه شده است.


۶- take a five با ایجاد یک بروزر که خودش بسته می‌شود به کاربر اجازه می‌دهد مدت زمانی را که می‌تواند به تاخیر بیندازید و در اینترنت گشت‌زنی کند تعیین کند. این نرم‌افزار رایگان و روی پلت‌فرم وب وجود دارد.


۷- پومودو این امکان را می‌دهد که زندگی خود را به قسمت‌های قابل مدیریت تقسیم کنید. پومودو یک ابزار محبوب مدیریت زمان است که وظایف شما را به بخش‌های ۲۵ دقیقه‌ای تقسیم می‌کند.

پومودو با استفاده از این چارچوب و با یک رابط کاربری ساده کمک می‌کند از مدت زمانی که صرف وظایف مشخص می‌کنید مطلع شوید. این اپلیکیشن رایگان روی وب عرضه می‌شود.


۸- ترکر زمانی را که صرف وب‌سایت‌های محبوب خود می‌کنید حساب می‌کند. ترکر یک ابزار ساده است که نشان می‌دهد چقدر زمان صرف وب‌سایت‌های مختلف می‌کنید. این برنامه رایگان جزو ابزارهای مرورگر کروم است.


۹- پلن با استفاده از یک رابط کاربری زیبا به شما در برنامه‌ریزی زندگی کمک می‌کند. پلن یک اپلیکیشن شیک است که به شما در سازماندهی تمام قرارها، تمام کارهایی که باید انجام دهید و جاهایی که باید حضور یابید کمک می‌کند.

این برنامه باعث می‌شود زمان خود را بیش از حد صرف یک کار خاص نکرده و روز خود را براساس دیگر امور روزمره برنامه‌ریزی کنید.

همچنین با استفاده از داده‌هایی به کاربر کمک می‌کند روند کارهای خود را تحلیل کرده و بفهمد در کجا بیشترین کارایی را دارد. این برنامه رایگان روی پلت‌فرم وب عرضه شده و به زودی برای مک و آی.ا.اس نیز عرضه می‌شود.

۱۰- تم یک تایمر ساده با دسترسی راحت است؛ یک تایمر ساده برای سیستم‌عامل مک است که در منوی آن وجود دارد.

این اپلیکیشن به راحتی زمانی را که صرف یک وظیفه محوله می‌کنید حساب می‌کند. این اپلیکیشن رایگان روی پلت فرم مک موجود است.


۱۱- تقویم گوگل با یک کلیک رخدادها را از طریق ایمیل در تقویم کاربر ثبت می‌کند. اتصال راحت تقویم گوگل به جی میل یکی از امکاناتی است که این اپلیکیشن را بسیار کارآمد می‌کند.

با این ابزار می‌توانید جلسات و رخدادها را با یک کلیک از طریق جیمیل در تقویم خود دریافت کنید. این اپلیکیشن روی وب، آی.ا.اس و اندروید عرضه شده است.

 

۱۲- تایملی: به نرم‌افزار به کاربر اجازه می‌دهد در یک رابط کاربری امور را برنامه‌ریزی و زمان را محاسبه کند. این برنامه برای شاغلانی که وابسته سازمان خاصی نیستند بسیار مناسب است و با دیگر برنامه‌های محاسبه زمان همچون تقویم گوگل سازگار می‌شود.

هزینه استفاده از این اپلیکیشن ۱۴ دلار در ماه است و ماه اول رایگان است. تایملی روی پلتفرم وب و آی.ا.اس موجود است.
کد مطلب: 38957
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام