۰
plusresetminus
چهارشنبه ۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۸

اولین تصاویر از فروشگاه تازه تأسیس مایکروسافت در خیابان پنجم نیویورک

ایتنا- با هم سری به خیابان پنجم نیویورک و ساختمان تازه تاسیس مایکروسافت می‌زنیم!
اولین تصاویر از فروشگاه تازه تأسیس مایکروسافت در خیابان پنجم نیویورک


فروشگاه مایکروسافت در خیابان پنجم نیویورک بالاخره افتتاح شد.


به گزارش ایتنا از خبرآنلاین، این فروشگاه که گل سرسبد مایکروسافت نام‌گرفته با طراحی متفاوت توأم با بوی نویی و اجناس لوکس در نگاه اول نگاه‌ها را به خود جلب می‌کند و با دیدن سرفیس‌های زیبا کنار هم آرامش فناورانه خاصی را به کاربران می‌دهد.

مایکروسافت بدون اینکه جزئیات مالی ساخت فروشگاه‌ها را که در سمت راست خیابان ۴۵ واقع‌شده، لو دهد؛ چند ماه روی طراحی و ساخت آن کارکرد و به‌عنوان اولین فروشگاه مایکروسافت در منطقه نیویورک مشهور می‌شود و به دلیل اینکه در خیابان پنجم نیویورک است، فروشگاه پرچم‌دار نیز لقب گرفته است.

به دلیل قرار گرفتن نزدیک فروشگاه اپل از جذابیتی دوچندان برخوردار شده تا عاشقان فناوری بتوانند به هر دو فروشگاه سر بزنند که تنها ۴ بلوک از هم فاصله‌دارند.

برخلاف طراحی شیشه‌ای اپل که بخشی از فروشگاه را نمی‌بینید، فروشگاه مایکروسافت مانند ساندویچ بین دو ساختمان قرارگرفته است.

یکی از این ساختمان‌ها فروشگاه استوارت ویتزمن متعلق به Coach است که «دیوید مک آگن» مدیر عملیات خرده‌فروشی مایکروسافت ۷ سال در آنجا کارکرده و اکنون ۳ سال است که به مایکروسافت پیوسته است.

مایکروسافت ۱۰۰ فروشگاه در امریکا و ۱۰ فروشگاه در اقصی نقاط دنیا دایر کرده و داخل آن را مملو از محصولات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خود با ویندوز ۱۰ کرده است که با کف پارکت و میزهای چوبی از جنس بلوط مزین شده است.

مرکز و جلوی طبقه اول مملو از سرفیس‌بوک و سرفیس‌پرو شده و هولولنز کنار آن‌ها می‌درخشد که دیوار ویدئویی ۳۰ فوتی به آن رنگ و بوی خاصی داده است.

میز پاسخ یا همان Answers Desk در جواب به Apple Genius Bar در طبقه دوم ساخته‌شده است و مردم می‌توانند سیستم‌های خود را آنجا بیاورند و سؤالات خود را مطرح کرده و پاسخ مناسب دریافت کنند.

گارانتی خود را افزایش داده و مبلغی هم پرداخت کنند. ایکس‌باکس، مایکروسافت آژر، ورکشاپ برای ماین کرافت را نیز در طبقه دوم می‌توان یافت.

طبقه سوم مخصوص کاربرانی است که می‌خواهند با Dell به سراغ ویندوز بروند. اتاق نشیمن در طبقه اول و ایکس باکس وان کنار آن تعبیه‌شده است.

برای خرید یا برای فان، هرکدام را که انتخاب کنید، قدم زدن در خیابان پنجم نیویورک را نه برای پولدارها، بلکه برای عاشقان فناوری بسیار توصیه می‌کنیم.












کد مطلب: 38956
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام