۰
plusresetminus
پنجشنبه ۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۴

اوراکل به دنبال حاکمیت بازار جهانی خدمات ابری

ایتنا - الیسون با اعلام استراتژی‌های خود اعلام کرد هدف اصلی آن حاکمیت بازار جهانی خدمات ابری است.
اوراکل به دنبال حاکمیت بازار جهانی خدمات ابری


شرکت اوراکل همایش سالانه خود را در مرکز Moscone سانفرانسیسکو برگزار کرد و توضیح داد که چگونه با استراتژی‌های خود قصد دارد در بازار جهانی خدمات سازمانی حضور یابد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، اوراکل اعلام کرد که بازار جهانی بسیار رقابتی شده است و برای آنکه بتوان در این بازار پیروز بود فقط باید بر یک نکته تمرکز کرد: فضای پردازش ابری.

«لَری الیسون» رئیس هیئت مدیره و مدیر مرکز فناوری اوراکل با سخنرانی در این همایش گفت: «ما در کنار مایکروسافت تنها شرکت جهان هستیم که به صورت همزمان روی سه سطح خدمات پردازش ابری فعالیت می‌کنیم.»

ده‌ها هزار کاربر، سرمایه‌گذار، تحلیلگر و رسانه بار دیگر در کنفرانس سالانه Oracle OpenWorld حضور یافتند تا با آخرین دستاوردهای این شرکت آشنا شوند.

 

بسیاری از این افراد معتقد بودند که در بازار اشباع شده امروزی خدمات ابری تازه‌وارد اوراکل جایی ندارند و نمی‌توانند محبوبیت زیادی به دست آورند. ولی الیسون با اعلام استراتژی‌های خود اعلام کرد خدمات متفاوت و کارآمدی را ارائه می‌دهد و هدف اصلی آن حاکمیت بازار جهانی خدمات ابری است.

الیسون در سخنرانی خود بر «خدمات ابری یکپارچه» تاکید کرد و محصولات جدید،‌ ابزارهای مدیریتی مبتنی بر فضای ابری و خدمات پلتفرمی خود را در معرض دید عموم قرار داد.

از جمله محصولات جدید اوراکل،‌ دو ابزار اصلی برای کارخانه‌ها و مراکز فعال در عرصه تجارت الکترونیک ارایه شد که الیسون آنها را در قالب مهم‌ترین گام اوراکل برای ورود به عرصه خدمات پردازش ابری معرفی کرد.

این شرکت پیش‌بینی کرد ظرف یک سال آینده از فروش نرم‌افزارهای-به‌عنوان-خدمات (SaaS) و پلتفرم‌های-به‌عنوان-خدمات (PaaS) بین ۱.۵ تا ۲ میلیارد دلار درآمد کسب کند.
 
کد مطلب: 38932
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام