کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کارت گرافیکی مخصوص ساعت‌های هوشمند

10 آبان 1394 ساعت 12:25

ایتنا- شرکت ARM به‌تازگی ساختار گرافیکی جدید خود را معرفی کرده است و قرار است تا این ساختار منحصربه‌فرد موجب بهبود سرعت عملکرد ساعت‌های هوشمند گردد.




شرکت ARM به‌تازگی ساختار گرافیکی جدید خود را معرفی کرده است و قرار است تا این ساختار منحصر به فرد موجب بهبود سرعت عملکرد ساعت‌های هوشمند گردد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، یکی از مشکلات عمده ساعت‌های هوشمند را می‌توان در زمینهٔ ساختار گرافیکی آنها دانست. ساعت‌های هوشمند در کنار تلفن‌های همراه به قابلیت‌های نسبتا مطلوبی مجهز هستند ولی نمی‌توانند به هیچ عنوان این قابلیت‌ها را به‌صورت قابل قبولی به کاربران خود ارائه کنند.

به همین دلیل نیز شرکت ARM به فکر تغییر این ساختار افتاده است و محصول جدید خود در رده تراشه‌های گرافیکی را با رویکرد متمرکز بر روی بهبود عملکرد ساعت‌های هوشمند طراحی و ارائه کرده است.

 

این شرکت به‌تازگی پردازنده گرافیکی همراه "مالی ۴۷۰" را معرفی کرده است که علاوه بر تلفن‌های همراه در زمینه اینترنت اشیاء نیز به‌شدت کاربری دارد.
شایان‌ذکر است که در کاربردهایی مانند اینترنت اشیاء، مصرف باتری به‌عنوان یک عنصر حیاتی محسوب می‌شود ولی در رده ساعت‌های هوشمند باید علاوه بر این موضوع باید توجه ویژه‌ای به جذابیت بصری امکانات ارائه شده نیز داشت.

حال مالی ۴۷۰ می‌تواند ساختار گرافیکی ساعت‌های هوشمند را بهبود بخشیده و در عین حال از نظر مصرف انرژی نیز بسیار بهتر از نمونه‌های پیشین مانند "مالی ۴۰۰" عمل کند.
شرکت ARM هنوز مشتریان خود برای استفاده از این چیپ را معرفی نکرده است ولی احتمال زیادی وجود دارد که استقبال فراوانی از این محصول به عمل بیاید.
 


کد مطلب: 38903

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/38903/کارت-گرافیکی-مخصوص-ساعت-های-هوشمند

ايتنا
  https://www.itna.ir