کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دسترسی راحت به برنامه‌ها

3 آبان 1394 ساعت 12:38

ایتنا- اگر دوست دارید با یک‌بار لمس کردن به برنامه‌های مورد نیاز خود برسید اپلیکیشن Floating Toucher را روی گوشی خود نصب کنید.




اگر دسترسی به بخش‌های مختلف سیستم‌عامل اندروید برایتان سخت است و دوست دارید سریع‌تر به برنامه‌های نصب شده روی گوشی خود دسترسی داشته باشید می‌توانید از اپلیکیشن Floating Toucher استفاده کنید.


 این اپلیکیشن، یک میانبر سریع و ساده بین گوشی و برنامه‌هایی که زیاد از آنها استفاده می‌کنید، ایجاد می‌کند.

در واقع این برنامه یک دکمه معلق یا کنترل چرخان روی صفحه نمایشگر گوشی شما در تمام برنامه‌هاست که می‌توانید آن را به هر جای صفحه انتقال دهید.

این برنامه، پر‌استفاده‌ترین گزینه‌های اندروید است که تمام برنامه‌های نصب ‌شده را یک‌جا جمع کرده است.

ایجاد پوشه برای اپلیکیشن‌های کاربردی، امکان سفارشی‌سازی کنترلر چرخان با عملیات‌های متعدد، نمایش وضعیت باتری، تنظیم روشنایی صفحه، تنظیم پروفایل‌های گوشی، روشن و خاموش کردن بلوتوث، وای‌فای، GPS، APN و... از قابلیت‌هایی است که این اپ برای شما انجام آن را آسان می‌کند.

این اپلیکیشن، امکان شخصی‌سازی این کنترل چرخان روی گوشی را نیز به کاربران می‌دهد.

یعنی کاربران می‌توانند تغییراتی در اندازه‌ دایره‌ کنترل‌گر روی گوشی ایجاد کنند یا رنگ و پس‌زمینه‌ دایره‌ اصلی را نیز براساس سلیقه خود تغییر دهند.

در قسمت تنظیمات اپلیکیشن نیز می‌توانید به‌راحتی ابزار‌های مورد نظر را برای قرار گرفتن در قسمت تنظیمات مشخص کنید البته استفاده از این امکانات تنها از طریق نسخه پولی این اپ امکان‌پذیر است اما اگر نمی‌خواهید از چنین امکاناتی استفاده کنید، پس بهتر است نسخه رایگان این اپ را از کافه بازار دریافت کنید. اگر دوست دارید به بخش‌های مختلف گوشی‌تان تنها با یک‌بار لمس بروید یا فهرستی از اپلیکیشن‌هایی که روزانه زیاد به آنها سر می‌زنید را به صورت یکجا داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم اپلیکیشن Floating Toucher را روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید.

منبع:ایران


کد مطلب: 38887

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/38887/دسترسی-راحت-برنامه-ها

ايتنا
  https://www.itna.ir