۰
plusresetminus
يکشنبه ۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۷

مدیرعامل دل از مدیرعامل مایکروسافت انتقاد کرد

ایتنا - مدیرعامل دل گفت که این دو شرکت رقابتی را پیش‌روی هم نمی‌بینند و البته، مایکروسافت سخت‌افزارهای خود را با قیمت بسیار گران عرضه می‌کند.
مدیرعامل دل از مدیرعامل مایکروسافت انتقاد کرد


«مایکل دل» بنیانگذار و مدیرعامل شرکت دل از «ساتیا نادلا» مدیرعامل مایکروسافت انتقاد کرد و به او گفت قیمت سخت‌افزارهایی که مایکروسافت تولید می‌کند از جمله رایانه‌های Surface بسیار زیاد است.


به گزارش ایتنا از رایورز، او که در جریان برگزاری کنفرانس سالانه Dell World 2015 به همراه نادلا روی صحنه حاضر شده بود، این انتقاد را به صورت حضوری در مقابل مدیرعامل مایکروسافت انجام داد.

یکی از حاضرین در کنفرانس از او پرسید آیا مایکروسافت و دل در شرایط کنونی یکدیگر را رقیب می‌دانند یا می‌خواهند با کمک یکدیگر محصولات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری ویژه ارائه دهند؟ مدیرعامل دل در پاسخ به این سوال گفت که این دو شرکت رقابتی را پیش روی هم نمی‌بینند و البته، مایکروسافت سخت‌افزارهای خود را با قیمت بسیار گران عرضه می‌کند.

البته پس از این اتفاق هم چند بار دیگر خبرنگاران سوال کردند که آنها همدیگر را دوست یا دشمن تلقی می‌کنند. ولی مدیرعامل دل در پاسخ به تمام این سوالات توضیح داد که دو شرکت دل و مایکروسافت همه تلاش خود را می‌کنند تا بهترین محصولات مبتنی بر ویندوز ۱۰ را به دست کاربران جهانی برسانند.

 

«مایکل دل» در این خصوص گفت: «زمانی که می‌بینم مایکروسافت سیستم عامل ویندوز ۱۰ و خانواده محصولات Surface را چگونه توسعه می‌دهد، به این اطمینان می‌رسم که شرکت مایکروسافت قصد دارد عرصه جدید خدمات رایانه‌ای را به کاربران جهانی معرفی کند.»

لازم به ذکر است انتقاد مدیرعامل دل «ساتیا نادلا» را غافلگیر کرد. او پس از این جمله اندکی به فکر فرو رفت و سپس با توضیحات خود در مورد نحوه فعالیت مایکروسافت، به صورت مستقیم به این انتقاد پاسخ نداد.
 
کد مطلب: 38864
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام