۰
plusresetminus
يکشنبه ۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۳

همکاری‌های جدید دل و مایکروسافت در حوزه خدمات ابری

ایتنا - سیستم جدید به گونه‌ای طراحی شده است که محدودیت‌های پیشین و موانع موجود در توسعه خدمات ابری را از میان برمی‌دارد.
همکاری‌های جدید دل و مایکروسافت در حوزه خدمات ابری


شرکت دل از انعقاد قرارداد همکاری جدید با مایکروسافت خبر داد تا به موجب آن بتواند خدمات پردازش ابری خود را گسترش دهد و مبتنی بر پلتفرم Azure مایکروسافت نسل جدید سرویس‌های ابری چندگانه را در اختیار سازمان‌ها بگذارد.


به گزارش ایتنا از رایورز،‌ «مایکل دل» مدیرعامل شرکت دل و «ساتیا نادل» مدیرعامل مایکروسافت در کنفرانس Dell World 2015 که روز گذشته در تگزاس آمریکا برگزار شد،‌ محصول مشترک خود را با نام Dell Hybrid Cloud System معرفی کردند.

این سیستم جدید به گونه‌ای طراحی شده است که محدودیت‌های پیشین و موانع موجود در توسعه خدمات ابری را از میان برمی‌دارد و مبتنی بر استاندارد جدید Platform System Standard مایکروسافت ساخته شده است.

دل این سیستم را به عنوان «نخستین راهکار ابری چندگانه» خود معرفی کرد و توضیح داد که این سیستم می‌تواند قابلیت سرورها، حافظه‌های اطلاعاتی و نرم‌افزارهای سازمانی را ادغام کند و آنها را در قالب بسته یکپارچه به کسب و کارها ارائه دهد.

 

این سرویس به گونه‌ای ساخته شده است که به راحتی با پلتفرم Azure مایکروسافت مرتبط می‌شود و به سازمان‌ها امکان می‌دهد خدمات چندگانه ابری را روی سرورهای داخلی خود در اختیار بگیرند.

«مایکل دل» در این خصوص گفت: «این محصول جدید استقرار آسان و خودکار راهکارهای ابری را برای سازمان‌ها فراهم می‌کند و نگهداری از زیرساخت‌های ابری را برای سازمان‌ها آسان می‌کند. این یک راهکار یکپارچه محسوب می‌شود که خطرات سرمایه‌گذاری سازمان‌ها را کاهش می‌دهد و این امکان را فراهم می‌آورد تا سیستم‌های غیرموازی سازمانی بتوانند به صورت یکپارچه روی فضای ابری مورد استفاده قرار بگیرند.»
 
کد مطلب: 38861
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام