۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۶

دادخواست آنلاین کاربران ویندوز 10 خطاب به مایکروسافت

ایتنا- مایکروسافت هنوز واکنشی نسبت به درخواست کاربران برای تغییر رویه در به روز کردن ویندوز 10 از خود نشان نداده است.
دادخواست آنلاین کاربران ویندوز 10 خطاب به مایکروسافت


کاربران ویندوز ۱۰ با انتشار یک دادخواست آنلاین از سایتا نادلا مدیرعامل مایکروسافت خواستند تا رویه این شرکت برای به روز کردن ویندوز ۱۰ را تغییر دهد.


به گزارش ایتنا از فارس، در این دادخواست از مایکروسافت خواسته شده تا خود کاربران بتوانند در مورد نحوه انتخاب و نصب وصله‌های به روزرسان تصمیم‌گیری کنند و در صورت لزوم این کار را به تاخیر بیندازند یا حتی این کار را انجام ندهند.

این دادخواست بر روی سایت Change.org منتشر شده و تاکنون بیش از ۲۰۰۰ نفر آن را امضا کرده‌اند.

در بخشی از این دادخواست آمده است برای استفاده موثر از ویندوز ۱۰ در منازل و محل کار مایکروسافت باید سیاست‌های خود به منظور پشتیبانی از این سیستم‌عامل را تغییر دهد.

در ماه‌های اخیر بسیاری از کاربران از نصب بدون اجازه و ناگهانی وصله‌های به روزرسان حجیم ویندوز ۱۰ و راه‌اندازی خودکار رایانه بعد از نصب این وصله‌ها به شدت اظهار نارضایتی کرده بودند.

البته این مشکلات با تغییر برخی تنظیمات پیش‌فرض ویندوز ۱۰ قابل برطرف کردن است.

برخی کارشناسان هم معتقدند تعدادی از این به روزرسانی‌ها دسترسی مایکروسافت به اطلاعات شخصی دقیق کاربران را ممکن کرده و جمع‌آوری و ارسال اطلاعات شخصی افراد را برای دیگران تسهیل می‌کند.

به همین علت در دادخواست یاد شده از مایکروسافت خواسته شده تا در مورد ماهیت عملکرد هر وصله به روزرسان اطلاعات بیشتری را در اختیار کاربران بگذارد. این شرکت هنوز واکنشی به این دادخواست نشان نداده است.
کد مطلب: 38800
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام