۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۵

فقط ۵ درصد کاربران مک برای خدمات پشتیبانی تماس می‌گیرند

ایتنا - از تعداد رایانه‌های ویندوزی که IBM آنها را مورد پشتیبانی قرار می‌دهد 40 درصد کاربران برای خدمات مربوطه با این شرکت تماس می‌گیرند.
فقط ۵ درصد کاربران مک برای خدمات پشتیبانی تماس می‌گیرند


«فلِچر پرِوین» مدیر مرکز فضای کاری-به‌عنوان-خدمات در شرکت IBM طی سخنرانی خود در کنفرانس JAMF Nation User گفت: «به‌ازای هر دستگاه رایانه شخصی که خریداری می‌کنیم،‌ IBM درآمد بیشتری کسب می‌کند و از هزینه‌های این شرکت کاسته می‌شود.»


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، با توجه به اینکه میانگین قیمت رایانه‌های مبتنی بر مک اپل بیشتر از رایانه‌های ویندوزی هستند، این اتفاق چگونه صورت می‌گیرد؟ پاسخ این سوال را می‌توان در هزینه‌های مربوط به پشتیبانی دستگاه جست‌وجو کرد.

پرِوین توضیح داد که هر هفته در کشور آمریکا ۱۹۰۰ دستگاه رایانه مک در اختیار کارمندان IBM قرار می‌گیرد و این شرکت هم‌اکنون بیش از ۱۳۰ هزار دستگاه رایانه مک و ابزار موبایلی مبتنی بر سیستم عامل iOS را تحت پشتیبانی قرار داده است. در مجموع تنها ۲۴ کارمند در کشور آمریکا این تعداد دستگاه الکترونیکی را پشتیبانی می‌کنند.

شرکت IBM می‌تواند با تعداد اندک کارمندان پشتیبانی از دستگاه‌های اپل را به راحتی انجام دهد. زیرا تنها ۵ درصد کاربرانی که این دستگاه‌ها را می‌خرند برای پشتیبانی از محصول با این شرکت تماس می‌گیرند.

 

در مقابل باید گفت از تعداد رایانه‌های ویندوزی که IBM آنها را مورد پشتیبانی قرار می‌دهد ۴۰ درصد کاربران برای خدمات مربوطه با این شرکت تماس می‌گیرند تا از کارمندان مربوطه کمک بخواهند. این تفاوت میان دو سیستم عامل مذکور بسیار مشهود است و در هزینه‌های پشتیبانی می‌تواند تاثیر قابل ملاحظه برجا بگذارد.

پرِوین بر این باور است که IBM در آینده نزدیک روی سخت‌افزارهای اپل سرمایه‌گذاری‌های بیشتری را انجام خواهد داد.
 
کد مطلب: 38790
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام