۰
plusresetminus
شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۵

مخفی‌سازی فایل‌ها با یک کلیک

ایتنا- به کمک نرم‌افزار Wise Folder Hider اطلاعات شخصی و محرمانه خود را از دید دیگران مخفی کنید.
مخفی‌سازی فایل‌ها با یک کلیک


این روزها همچنان که سیستم‌های ارتباطی با پیشرفت چشمگیری در حال رشد هستند به تبع آن دانش امنیت و حفاظت از اطلاعات نیز همسو با فناوری در حال رشد است و در این خصوص برنامه‌های بسیاری نوشته شده است اما گاهی اوقات نیاز است که ما اطلاعات درون سیستم خود را به گونه‌ای جاسازی کنیم که از تیررس افراد غریبه به دور باشد، در همین راستا نرم‌افزار Wise Folder Hider به کمک کاربران آمده است.


این برنامه اطلاعات شخصی و محرمانه شما را از دید دیگران مخفی می‌کند شما می‌توانید از این نرم‌افزار برای مخفی کردن اسناد مهم و محرمانه روی درایوها و کول دیسک‌ها استفاده کنید.

فایل‌هایی که توسط این نرم‌افزار مخفی می‌شوند قابل دسترسی نیستند. تنها راه دستیابی به اطلاعات مخفی شده یا به عبارتی درآوردن آنها از حالت مخفی این است که رمز درست را به آن بدهید.

البته این نرم‌افزار برای استفاده‌های خانگی طراحی شده و به هیچ وجه برای استفاده در شرکت‌های بزرگ که امنیت اطلاعات بسیار ضروری است توصیه نمی‌شود.

گفتنی است با استفاده از این برنامه دیگر اطلاعات شخصی و مهم شما حتی به صورت اتفاقی نیز قابل رؤیت برای دیگران نیست حتی اگر کامپیوتر یا درایوتان را به اشتراک با دیگران بگذارید.

این نرم‌افزار دارای ویژگی‌های بسیاری است که از جمله آن می‌توان به این موارد اشاره داشت: مخفی کردن فایل‌ها، اسناد و درایوها با امنیت بسیار بالا، محافظت با استفاده از رمز دوگانه، پشتیبانی از درایوهای مجازی و ده‌ها ویژگی برتر دیگر، علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این نرم‌افزار و همچنین بارگذاری رایگان آن می‌توانند به سایت p30world.com مراجعه کنند.

منبع:ایران
کد مطلب: 38742
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام