۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۲

Red Hat شرکت نرم‌افزارهای اتوماسیون ابری خرید

ایتنا - پیش‌بینی شده است قرارداد میان دو شرکت Red Hat و Ansible تا پایان ماه جاری میلادی نهایی شود.
Red Hat شرکت نرم‌افزارهای اتوماسیون ابری خرید


شرکت Red Hat در نظر دارد مرکز نرم‌افزارهای اتوماسیون Ansible را خریداری کند تا به کمک آن نسل جدید ابزارهای کارآمد خود را در اختیار سازمان‌ها بگذارد.


به گزارش  ایتنا از شماران سیستم به نقل از کامپیوترورلد،‌ Red Hat با این خرید جدید می‌کوشد ابزارهای مخصوص مدیریت خدمات چندگانه پردازش ابری را مبتنی بر پلتفرم DevOps و دیگر زیرساخت‌های موجود در اختیار سازمان‌ها بگذارد.

پیش‌بینی شده است قرارداد میان دو شرکت Red Hat و Ansible تا پایان ماه جاری میلادی نهایی شود. هنوز جزییات مربوط به این قرارداد به صورت رسمی اعلام نشده است، ولی منابع آگاه گزارش دادند قیمت این استارت‌آپ نرم‌افزاری بیش از ۱۰۰ میلیون دلار است.

لازم به ذکر است به دنبال انتشار خبر مذکور و پافشاری مراکز رسانه‌ای، شرکت Red Hat از دادن هرگونه پاسخ در این زمینه خودداری کرد.

 

شرکت Ansible نرم‌افزارهای مخصوص سازمان‌های بزرگ را متناسب با ابزارهای کاربردی اتوماسیون، سیستم‌ها و منابع پردازش ابری ارایه می‌دهد.

این شرکت که دفتر مرکزی آن در کارولینای شمالی واقع شده است، مبتنی بر نرم‌افزارهای متن‌باز فعالیت می‌کند و سیستم‌های خود را با یکی از بزرگترین پروژه‌های متن‌باز جهان موسوم به GitHub سازگار کرده است.
 
کد مطلب: 38717
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام