۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۱

گوگل ۸۰ درصد بازار Office مایکروسافت را در اختیار می‌گیرد

ایتنا - گوگل ادعا می‌کند ابزارهای کاربردی آن 85 تا 90 درصد قابلیت‌های Office مایکروسافت را ارایه می‌دهند.
گوگل ۸۰ درصد بازار Office مایکروسافت را در اختیار می‌گیرد


«آمیت سینگ» مدیر مرکز Google for Work به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های شرکت گوگل اعلام کرد که با برنامه‌ریزی‌های خود بیش از ۸۰ درصد سهم مجموعه نرم‌افزاری Office مایکروسافت را می‌گیرد و حاکمیت بازار جهانی نرم‌افزارهای سازمانی را به خود اختصاص می‌دهد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از بیزنس۲کامینیتی، مجموعه نرم‌افزاری Office مایکروسافت محبوب‌ترین نرم‌افزار سازمانی در جهان محسوب می‌شود و طی ۲۰ سال گذشته این عنوان را در اختیار داشته است. این نرم‌افزار برای مقابله با رقبای ضعیفی چون IBM Lotus به خوبی عمل کرده است.

ولی حدود یک دهه قبل در سال ۲۰۰۵ میلادی گوگل برای نخستین بار وارد این عرصه شد و رقابت خود را با مجموعه نرم‌افزاری مایکروسافت آغاز کرد. از همان ابتدا گوگل اعلام کرد مجموعه نرم‌افزاری خود را به صورت اینترنتی در اختیار سازمان‌ها قرار می‌دهد تا از هر مکان و در هر زمان بتوان به اسناد مربوطه دسترسی داشت.

 

هم‌اکنون ۱۰ سال از آن زمان گذشته و گوگل معتقد است که پیشرفت‌های فراوانی را در این زمینه رقم زده است. شرکت گوگل استراتژی ویژه‌ای در دست دارد که نتایج مثبت را به کمک آن به دست آورده است. این شرکت اینترنتی ادعا می‌کند ابزارهای کاربردی آن مبتنی بر اینترنت ۸۵ تا ۹۰ درصد قابلیت‌های مجموعه نرم‌افزاری Office مایکروسافت را ارایه می‌دهند.

گوگل معتقد است که ۱۰ تا ۱۵ درصد باقیمانده اهمیت چندانی ندارد و با همین ابزارها می‌تواند توجه همه کاربران سازمانی را به خود جلب کند.
قابلیت نرم‌افزارهایی مانند Word و Excel که بیشترین کاربرد را دارند، در ابزارهای گوگل ارائه شده است.
 
کد مطلب: 38642
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام