۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۲

دل با پرداخت ۵۰ میلیارد دلار شرکت EMC را می‌خرد

ایتنا - دل تصمیم دارد با خرید EMC کنترل مرکز توسعه‌ نر‌م‌افزارهای مجازی‌سازی VMware را هم در اختیار بگیرد.
دل با پرداخت ۵۰ میلیارد دلار شرکت EMC را می‌خرد


طی یک هفته گذشته شایعات فراوان در مورد خرید و واگذاری بین دو شرکت دل و EMC منتشر شد و توجه همه رسانه‌های خبری را به خود جلب کرد. اما هم‌اکنون اطلاعات دقیق‌تری در این زمینه به دست رسیده است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، بر اساس آخرین خبرهای منتشر شده دل به شرکت EMC پیشنهاد داده است هر سهم آن را با قیمت ۳۰ دلار خریداری کند تا بر این اساس قراردادی به ارزش ۵۰ میلیارد دلار بین آنها منعقد شود.

این خبر را مرکز Re/Code منتشر کرده و توضیح داده است که منبع آگاه آن اطمینان کامل دارد. اوایل هفته گذشته برخی رسانه‌های خبری اعلام کردند که دل تصمیم دارد هر سهام EMC را به ارزش ۲۷ دلار خریداری کند تا یک خرید بزرگ در حوزه سخت‌افزار صورت گیرد.

روزنامه وال استریت ژورنال نیز در گزارش ویژه نوشت که دو شرکت EMC طی چند ماه گذشته مذاکرات خود را در زمینه واگذاری پیش برده‌اند و به زودی می‌توان شاهد یک تحول بزرگ در این زمینه بود.

 

بر اساس گمانه‌زنی‌های صورت گرفته، شرکت دل تصمیم دارد با خرید EMC کنترل مرکز توسعه‌ نر‌م‌افزارهای مجازی‌سازی VMware را هم در اختیار بگیرد. آینده دل- EMC به گونه‌ای است که این شرکت بر توسعه خدمات اختصاصی و زیرساخت‌های چندگانه ابری تمرکز می‌کند.

دل که از زمان جمع‌آوری سهام آن از تالارهای بورس و تبدیل شدن به یک شرکت خصوصی حدود دو سال می‌گذرد، تصمیم گرفته است بزرگترین شانس خود برای حضور در بازار رقابتی امروز را با خرید EMC امتحان کند.

دفتر مرکزی دل که در تگزاس آمریکا واقع شده است اعلام کرد در شرایط کنونی نمی‌تواند هیچ توضیحی در این زمینه بدهد.
 
کد مطلب: 38620
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام