۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۴

آمازون خدمات ابری چندگانه را گسترش می‌دهد

ایتنا - مرکز AWS از نخستین سیستم سخت‌افزاری مخصوص سرویس‌های ابری چندگانه با نام Snowball رونمایی کرد.
آمازون خدمات ابری چندگانه را گسترش می‌دهد


مرکز توسعه خدمات پردازش ابری آمازون (AWS) خود را به عنوان ارائه‌دهنده سرویس‌های ابری عمومی معرفی کرده است. ولی این شرکت معتقد است که همه ابزارهای کاربردی و نر‌م‌افزارها نمی‌توانند در بخش عمومی خدمات ابری مورد استفاده قرار بگیرند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، «شِین اونبای» مدیر منطقه‌ای AWS توضیح داد کاربران امروزی خدمات عمومی و اختصاصی ابری را یکجا طلب می‌کنند و می‌بایست متناسب با نیاز آنها سرویس‌های ابری عرضه شود.

او گفت: «ما دلایل فراوان داریم که ثابت می‌کند چرا خدمات چندگانه ابری از سال‌های گذشته در اختیار بودند و همچنان مشتریان خود را دارند. ما به مشتریان خود کمک می‌کنیم تا بتوانند خدمات ابری چندگانه مورد نیاز خود را آسان‌تر از همیشه مورد استفاده قرار دهند.»

مرکز AWS در کنفرانس سالانه خود از نخستین سیستم سخت‌افزاری آمازون مخصوص سرویس‌های ابری چندگانه با نام Snowball رونمایی کرد و مبتنی بر آن خدمات ویژه دریافت و ارسال داده‌ها را در اختیار کاربران گذاشت.

 

این سرویس نه تنها به کاربران سازمانی امکان می‌دهد تمام داده‌های خود را به راحتی از زیرساخت‌های کنونی به فضای ابری انتقال دهند، بلکه این فرصت را به وجود می‌آورد تا سازمان‌ها بتوانند به صورت گسترده‌تر ابزارهای داده‌ای AWS را به کار گیرند.

«شِین اونبای» اظهار داشت: «ما بر اساس نیاز کاربران سازمانی خود گام‌های پیش‌رو را برمیداریم. سازمان‌اهی جهانی هم‌اکنون از ما خدمات ابری چندگانه را طلب می‌کنند و به همین خاطر باید قابلیت‌های بهتر و گسترده‌تری به آنها ارائه دهیم.»
 
کد مطلب: 38613
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام