۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۱

تغییرات جدید در نمایه فیس‌بوک برای عقب نماندن از رقبا

ایتنا- فیس‌بوک برای عقب نماندن از قافله محبوبیت میان رقبا، تغییرات جدید را اعمال کرد!
تغییرات جدید در نمایه فیس‌بوک برای عقب نماندن از رقبا


همزمان با افزایش محبوبیت برخی شبکه‌های اجتماعی جدید، فیس‌بوک پنج تغییر در نمایه‌های کاربران خود ایجاد کرده تا از رقبای خود عقب نماند.



به گزارش ایتنا از فارس به نقل از تک کرانچ، امکان انتخاب پنج تصویر محبوب و منتخب برای نمایش در بالای نمایه یا پروفایل، استفاده از تصاویر موقت در بخش نمایه برای نمایش به مدت چند ساعت یا چند روز، امکان کنترل ساده تر بخش اطلاعات شخصی و افزودن بخشی برای توصیف خود با ۱۰۰ کاراکتر و انتقال تصویر نمایه به وسط صفحه و اختصاص بخشی بزرگ به عکس ها و دوستان از جمله این تغییرات است.

کارشناسان معتقدند بخش عمده این تغییرات بر مبنای افزایش تعداد کاربرانی که با استفاده از گوشی و تبلت به فیس بوک متصل می‌شوند، صورت گرفته است.

اما جالب ترین تغییر در میان همه این تغییرات امکان استفاده از یک فایل ویدیویی ۷ ثانیه ای به جای تصویر نمایه شخصی است که دسترسی آزمایشی به آن از امروز برای برخی کاربران ممکن شده است.

فیس بوک امیدوار است از این طریق بر جذابیت بصری خود و وفاداری کاربران بیفزاید. پیش از این توییتر ارسال ویدیوهای ۳۰ ثانیه ای را ممکن کرده بود و حال فیس بوک هم دست به اقدامات مشابهی زده است.

برای ارسال تصویر ویدیویی در بخش نمایه باید بر روی این تصویر ضربه زده و سپس دکمه ضبط را فشار دهید و به مدت ۷ ثانیه تصویری همراه با صدا ضبط کنید. البته این فایل در زمان پخش بدون صدا به نمایش درمی آید.
کد مطلب: 38530
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام