۰
plusresetminus
شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۲
تلگرام مختل شد

اختلال تلگرام محدود به ایران نیست

ایتنا- پیگیری‌ها در خصوص اختلالات تلگرام هنوز به جایی نرسیده است.
اختلال تلگرام محدود به ایران نیست


دسترسی به نرم‌افزار ارتباطاتی تلگرام از ساعاتی پیش متوقف شده است.


به گزارش ایتنا از ایسنا، شبکه اجتماعی تلگرام که از جمله نرم‌افزارهای موبایلی پرمخاطب در ایران به شمار می‌رود از حدود ساعت ۱۳ روز شنبه (۱۱ مهرماه) با اختلال مواجه شده و دریافت و انتقال پیام از طریق آن مهیا نیست.

پیگیری‌ها در خصوص دلیل این موضوع از سوی وزارت ارتباطات هنوز به نتیجه نرسیده اما برخی رسانه‌ها به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات اینگونه اعلام کرده‌اند که این وزارتخانه نسبت به فیلتر کردن این نرم‌افزار اقدام نکرده است.

همچنین در این رسانه به نقل از دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه رایانه‌ای از عدم فیلتر شدن این شبکه از سوی کمیته تعیین مصادیق مجرمانه خبر داده شده است.

عبدالصمد خرم‌آبادی در این باره اظهار کرده است: در خصوص شایعه اجرای فیلترینگ شبکه مجازی تلگرام، از سوی کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه اقدامی صورت نگرفته است.

طی ماه‌های گذشته در موارد دیگری نیز اختلالاتی در خصوص فعالیت تلگرام ایجاد شده بود اما معمولا سایت این شرکت مساله را اطلاع‌رسانی می‌کند، این بار نیز گویا این شرکت در حساب کاربری خود در توئیتر اینگونه اعلام کرده است که به نظر می رسد هم‌اکنون مشکلاتی در سرورهای خود داریم.

کاربران تلگرام در سایر کشورها نیز از اختلال این نرم‌افزار خبر داده‌اند، به طوریکه کاربرانی از ایتالیا، انگلستان، فنلاند، آفریقای جنوبی، کره جنوبی، کانادا، اسپانیا، هلند، آلمان، سوییس،‌ترکیه و مکزیک نیز گزارش اختلال تلگرام در این کشورها را گزارش کرده‌اند.
کد مطلب: 38481
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام