۰
plusresetminus
يکشنبه ۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۶
در ایام حج امسال؛

ایرانیان ۱۱ میلیون دقیقه مکالمه کردند

ایتنا- بر اساس آمار به دست آمده بیشترین ترافیک حجاج ایرانی از طریق شبکه همراه اول برقرار شده که حدود ۵۸ درصد کل ترافیک را تشکیل می‌دهد.
ایرانیان ۱۱ میلیون دقیقه مکالمه کردند


شرکت ارتباطات زیرساخت از برقراری ۱۱ میلیون و ۱۴۲هزار دقیقه مکالمه بین ایران و عربستان از مسیر دو صفر بین‌الملل از ابتدای ایام حج تاکنون خبر داد.


به گزارش ایتنا از مهر، بر اساس اعلام شرکت ارتباطات زیرساخت، حجم ترافیک صادره به عربستان شش میلیون و ۴۲۹هزار دقیقه و حجم ترافیک وارده از مسیر مستقیم عربستان پنج میلیون و ۳۳ هزار دقیقه بوده است.

شرکت زیرساخت با اشاره به حوادث ناگوار اخیر در حج امسال تاکید کرد: ترافیک تلفنی بین دو کشور به طور بی‌سابقه‌ای در زمان این حادثه بالا رفته؛ به طوری که حجم ترافیک خروجی دو صفر به مقصد کشور عربستان در روزهای دوم و سوم مهرماه با افزایش چهار برابری به ترتیب به ۷۲۷هزار و ۴۶۵ دقیقه و ۶۵۴هزار و ۸۸۱ دقیقه رسید.

همچنین با توجه به پیش‌بینی‌های لازم و تشکیل کمیته‌های ویژه در شرکت ارتباطات زیرساخت و همکاری اپراتورهای موبایل، کیفیت ارتباطات پایدار بوده و تمامی درخواست‌ها به مقصد عربستان با موفقیت برقرار شده است.

شرکت ارتباطات زیرساخت از افزایش ظرفیت سیستم‌های ترانزیتی با اپراتورهای عربستان در ایام حج امسال خبر داد و اعلام کرد: علاوه بر مسیرهای مستقیم، شمار اپراتورهای ترانزیتی نیز به ۱۰ شرکت افزایش یافته است.

بر اساس ترافیک‌سنجی انجام شده، متوسط زمان مکالمات در حدود دو دقیقه اعلام شد.

بر اساس این گزارش، بیشترین ترافیک حجاج ایرانی از طریق شبکه همراه اول برقرار شده که حدود ۵۸ درصد کل ترافیک را تشکیل می‌دهد و پس از آن شبکه ایرانسل ۲۱ درصد، شبکه تلفن ثابت ۱۸ درصد و شبکه رایتل و تالیا سه درصد ترافیک حجاج را به خود اختصاص داده‌اند.
کد مطلب: 38363
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام