۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۱

عرضه آفیس 2016 با هدف رقابت با خدمات اسناد گوگل

ایتنا- نسخه جدید آفیس 40 زبان را حمایت می‌کند برای استفاده از آن باید ویندوز 7 به بالا را داشته باشید.
عرضه آفیس 2016 با هدف رقابت با خدمات اسناد گوگل


شرکت مایکروسافت نسخه‌ای تازه از برنامه آفیس را عرضه کرده که از امکانات متنوعی برای رقابت با خدمات اسناد گوگل برخوردار است.


به گزارش ایتنا از فارس، در آفیس 2016 بیش از هر چیز بر افزودن امکانات همکاری جمعی برای خلق و ویرایش اسناد و همین طور امکانات کلود تاکید شده است.

علاوه بر عرضه نسخه‌های تازه‌ای از برنامه‌های مشهور Word, Excel، PowerPoint، OneNote و Outlookدر آفیس 2016 برخی امکانات کوچک نیز به کل این مجموعه اضافه شده است. مشترکان خدمات Office 365 هم می توانند آفیس 2016 را از امروز بارگذاری کنند.

این نسخه از آفیس به 40 زبان زنده تولید شده و برای نصب آن باید از ویندوز 7 به بالا استفاده کرد.

از جمله امکانات کوچک ولی مفید آفیس 2016 می‌توان به برنامه اسکایپ برای صاحبان مشاغل، نرم‌افزارهای Delve، Yammer و Sway، برنامه storytelling برای دریافت عکس و متن و تبدیل آن به یک مجموعه قابل ارائه تعاملی اشاره کرد.

در آفیس 2016 امکانات امنیتی خاصی برای حفاظت از اسناد کاربران هم پیش‌بینی شده و سازگاری آن با برنامه‌های همراه آفیس و همین طور رایانه‌های مک افزایش یافته است.

نگارش چند نفره و آنی متون و اسناد با استفاده از دکمه به اشتراک‌گذاری و سازگاری این قابلیت با برنامه اسکایپ یکی دیگر از مزایای آفیس 2016 است.

برای آشنایی با امکانات جدید این برنامه‌ها هم از قابلیتی به نام Tell Me به زبان‌های مختلف استفاده شده است.
کد مطلب: 38317
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام