۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۴

هدف اصلی مایکروسافت آفیس در بروز رسانی نسخه ۲۰۱۶ اعلام شد

ایتنا - مایکروسافت اعلام کرد سه شنبه نسخه Beta برای GigJam را ارائه خواهد کرد و شاید هم آن را تا سال آینده در Office ۳۶۵ قرار دهد.


به گزارش ایتنا از روابط عمومی شرکت ایدکو (توزیع کننده محصولات کسپرسکی در ایران) آفیس ۲۰۱۶ به‌روزرسانی‌هایش را بر پایه تصحیح لغات و کمک به کاربرانش انجام داده است:
اولین نرم‌افزاری که در جهان برای تجارت تیک خورد مایکروسافت آفیس بود؛ این مجموعه قابلیت بهره وری های مختلفی را دارا می باشد و فقط توانست با یک مؤلفه با شرکتهای مختلفی کار کند.

در سال‌های اخیر افرادی آمدند تا بازار بهره وری مایکروسافت را به چالش بکشند. گوگل درایو رقیبی شد که به دلیل همکاری با شرکتهای مختلف توانست موقعیتی فراهم کند که چند نفر در یک زمان بتوانند یک فایل را ویرایش کنند.
مایکروسافت می خواهد قطعه ای به بروزرسانی نرم افزار آفیس ۲۰۱۶ اضافه کند که کاربران بخوبی بتوانند با یکدیگر همکاری داشته باشند. ویژگیهای جدید شامل پشتیبانی برای تصحیح لغات در Word را شامل شود که طبق این ویژگی کاربران می توانند بروی یک سند کار کنند بدون اینکه ماهیت اطلاعات آن توسط کاربر دیگری تغییر کند. با این حرکت رو به جلو مایکروسافت می خواهد برنامه های دیگرش را نیز گسترش دهد.

مایکروسافت در حال حاضر این پیشنهاد را برای برنامه های تحت وب ارائه داده است اما این بروز رسانی برای برنامه های ویندوز Desktop اعمال شده است. نزدیک به ۲ ماه پس از به بازار آمدن Windows ۱۰ این بروز رسانی ها بروی سیستمهای تبلت و گوشی های هوشمند موبایل نیز قابل استفاده خواهد بود.
در بروز رسانی جدید پشتیبانی قرار دارد که آفیس را برای شما بسیار کاربردی تر کند مانند بخش "به من بگو" (Tell Me) که کابران می توانند جستجوهایی در توابع برنامه داشته باشند مانند یافتن فاصله صحیح بین خطوط بدون اینکه مجبور بشوند فهرستها و کلیدهای مختلف را امتحان کنند. در عین حال ویژگیهای آفیس می تواند برای کاربرانی که نیازهای خاص دارند مفید باشند و برای کاربرانی که نیاز چندانی به این ویژگیها ندارند گیج کننده باشد.

این ویژگیها به این دلیل به محصولات اضافه شده است تا برای کاربران جذاب باشد. اما ممکن است که برخی از کاربران با این حال بخواهند از محصولات رقبای مایکروسافت استفاده کنند. گوگل اعلام کرد که در روز دوشنبه ۱ میلیون کسب و کار توسط درایو انجام شده است که این کاربران توانسته اند اطلاعات خود را براحتی ذخیره و با دیگران براحتی همکاری داشته باشند.
مشتریان می توانند با عضویت در Office ۳۶۵ بروز رسانی هایش را براحتی دانلود کنند و کسانی که عضویت ندارند می توانند با ایجاد اشتراک به برنامه های جدید دسترسی پیدا کنند. علاوه بر این مایکروسافت به کاربران اجازه می دهد یک نسخه از محصولات را بدون پرداخت هزینه دانلود کنند.

مقدار زیادی خبر هم در سه شنبه پیش رو خواهیم داشت. مایکروسافت به عنوان بخشی از سرویسهایش بروز رسانی Office ۳۶۵ را در فهرستش قرار داده است و بروز رسانی های مکرر دیگری هم پیش رو خواهد داشت مانند بخش تصحیح لغات در زمان واقعی در Powerpoint و خدمات جدیدی در GigJam که باعث می شود کاربران در خدمات متععدی در این برنامه ها بتوانند همکاری خوبی با یکدیگر داشته باشند.

مایکروسافت اعلام کرد سه شنبه نسخه Beta برای GigJam را ارائه خواهد کرد و شاید هم آن را تا سال آینده در Office ۳۶۵ قرار دهد.
 
کد مطلب: 38311
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام