۰
plusresetminus
شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۷

نابینایی یکی از چشمان مدیرعامل SAP

ایتنا - مک‌درموت با وجود از دست دادن چشم چپ خود همچنان به مدیریت شرکت SAP ادامه می‌دهد.
نابینایی یکی از چشمان مدیرعامل SAP


«بیل مک‌درموت» مدیرعامل شرکت SAP پس از سانحه شدیدی که ژوئیه امسال برای او صورت گرفت، یکی از چشمان خود را از دست داد و در آخرین گزارش رسمی اعلام شد که با این وجود همچنان در پست مدیرعاملی شرکت ابقا شد.


به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از زد.دی.نت، روزنامه آلمانی Wirtschafts Woche در آخرین شماره خود خبر مذکور را منتشر کرد. این روزنامه نوشت مک‌درموت که محل زندگی او کشو آلمان است، در ماه ژوئیه برای دیدن برادر خود به آمریکا سفر کرد و چند روز در منزل او سکونت داشت. او نیمه‌شب برای نوشیدن آب بیدار شد و در حالی که یک لیوان شیشه‌ای در دست داشت، از روی پله‌ها سقوط کرد و میزان آسیب‌دیدگی و جراحات وارده به قدری بود که خطر مرگ مک‌درموت را تهدید می‌کرد.

مک‌درموت به این روزنامه توضیح داد که با وجود از دست دادن یکی از چشمان خود همچنان احساس قدرت می‌کند و به خوبی می‌تواند مدیریت شرکت SAP را در دست داشت باشد.

با این وجود روزنامه آلمانی نوشت که هیئت نظارت شرکت SAP طرح جانشینی را بررسی می‌کند و هنوز جزئیات این برنامه مشخص نشده است.

 

پزشکان معالج اعلام کردند که مک‌درموت از ماه آینده می‌تواند زندگی عادی خود را آغاز کند و از اوایل اکتبر ۲۰۱۵ در دفتر مرکزی شرکت SAP واقع در شهر والدورف آلمان حضور یابد.

«هاسو پلاتنر» رئیس هیئت مدیره SAP این خصوص به روزنامه Wirtschafts گفت که میزان آسیب‌های وارده به مک‌درموت بسیار شدید بود و در روزهای نخست خطر مرگ او را تهدید می‌کرد. با وجود تلاش فراوان پزشکان، مک‌درموت چشم چپ خود را به طور کامل از دست داد.
 
کد مطلب: 38236
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام