۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۷

انتقال چند ترابایت داده به فضای ابری مایکروسافت آسان شد

ایتنا - این سرویس برای آن مشترکان سرویس Office 365 عرضه شد که قصد داشتند حجم گسترده اطلاعات خود را به فضای ابری منتقل کنند.
انتقال چند ترابایت داده به فضای ابری مایکروسافت آسان شد


شرکت مایکروسافت پیش‌نمایش اولیه Office 365 Import Service را عرضه کرد و از این طریق به کاربران سازمانی امکان داد تمام داده‌های خود را به صورت مستقیم روی فضای پردازش ابری بگذارند یا اینکه دیسک‌های اطلاعاتی خود را به شرکت مایکروسافت پست کنند تا از طریق خدمات ابری به این اطلاعات دسترسی داشته باشند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، این پیش‌نمایش برای آن مشترکان سرویس Office 365 عرضه شد که قصد داشتند حجم گسترده اطلاعات خود را به فضای ابری منتقل کنند. به عنوان، انتقال چندین ترابایت اطلاعات پست الکترونیکی در فایل‌هایی با پسوند pst به سرویس‌های ابری Office 365، SharePoint Online و OneDrive for Business مایکروسافت.

مایکروسافت در ماه مه سال جاری میلادی پیش‌نمایش این سرویس را به صورت محدود عرضه کر و از طریق خدمات Office 365 Commercial، Office 365 Education و Government Pricing در اختیار کاربران گذاشت. اما هم‌اکنون گفته شد کاربران Office 365 Dedicated و Office 365 Government هم می‌توانند این قابلیت را در اختیار بگیرند.

مایکروسافت از سال ۲۰۱۳ به بعد، به تمام کاربران خود در آمریکا، اروپا و آسیا امکان داد هارددیسک‌های رمزگذاری شده خود را برای انتقال حجم گسترده اطلاعات به فضای ابری Azure به شرکت مایکروسافت ارسال کنند و سرویس Azure Import/Export را مورد استفاده قرار دهند.

 

این سرویس یک فضای موقتی برای در اختیار گرفتن داده‌ها محسوب می شود تا پیش از انتقال آنها به خدمات SharePoint Online و OneDrive for Business کاربران سازمانی بتوانند به آنها دسترسی داشته باشند.

سرویس Azure Import/Export مشابه خدماتی است که آمازون از طریق مرکز AWS و گوگل بر مبنای Cloud Platform به کاربران سازمانی امکان می‌دهد تا حافظه‌های سخت‌افزاری اطلاعات را به این شرکت‌ها پست کنند و تمام داده‌های داخلی آنها را روی فضای ابری در اختیار بگیرند.
 
کد مطلب: 38205
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام