۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۶

ارائه استاندارد برای قلم‌های کامپیوتری

ایتنا- مرکز USI قصد دارد تا در پایان پاییز به ارائه یک استاندارد جهانی برای قلم‌های کامپیوتری یا همان استایلوس‌ها دست بزند و به همین دلیل نیز به دنبال جذب متحدانی در این زمینه است.
ارائه استاندارد برای قلم‌های کامپیوتری


مرکز USI قصد دارد تا در پایان پاییز به ارائه یک استاندارد جهانی برای قلم‌های کامپیوتری یا همان استایلوس‌ها دست بزند و به همین دلیل نیز به دنبال جذب متحدانی در این زمینه است.


به گزارش ایتنا از رایورز از وب‌سایت خبری تحلیل digitimes، بسیاری از لوازم جانبی کامپیوتر و تلفن‌های همراه در جهان فاقد یک استاندارد واحد هستند و همین امر نیز موجب می‌شود که بتوان از آنها تنها برای یک محصول خاص استفاده کرد.

معمولا در این شرایط کنسرسیوم‌های مختلفی از سازمان‌های دولتی و غیردولتی در کشورهای مختلف جمع می شوند تا استانداردهایی برای این رده ایجاد کنند. نمونه بسیار بارز از این دست فعالیت‌ها را می‌توان ارائه استاندارد یو.اس.بی نوع C دانست که به زودی در تمامی محصولات به یک اجبار در استفاده تبدیل خواهد شد.

حال شرکت اینتل در برنامه‌ریزی کاری خود اقدام به ایجاد یک مرکز مستقل به نام USI کرده است. این مرکز که نام آن خلاصه عبارت Universal Stylus Initiative، به معنی اختراع‌های جهانی در زمینه قلم‌های کامپیوتری(استایلوس) است، وظیفه تحقیق و ایجاد استاندارد در این رده را بر عهده خواهد داشت.

 

این سازمان به‌تازگی در یک فراخوان اعلام کرده است که تا ماه دسامبر سال جاری میلادی یعنی شروع فصل زمستان به سراغ ارائه استانداردی برای قلم‌های کامپیوتری خواهد رفت و به همین دلیل نیز به دنبال متحدانی در راستای پیشبرد اهداف این استاندارد می‌گردد.

شایان ذکر است که شرکت‌هایی که از این استاندارد استفاده کنند می‌توانند از آغاز سال ۲۰۱۶ میلادی نشان استاندارد USI را بر روی محصولات خود درج کنند که این نشان می‌تواند اطمینان کاربران از نظر کیفیت کاری استایلوس دستگاه را جلب نماید.
 
کد مطلب: 38197
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام