۰
plusresetminus
شنبه ۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۵

سرقت اطلاعات ۱۰ میلیون بیمار توسط هکرها

ایتنا- یک شرکت بیمه به تازگی با بحران بسیار بزرگی روبرو شده است زیرا هکرها اطلاعات شخصی ۱۰ میلیون بیمار تحت پوشش این شرکت را به سرقت برده‌اند.
سرقت اطلاعات ۱۰ میلیون بیمار توسط هکرها


یک شرکت بیمه به تازگی با بحران بسیار بزرگی روبرو شده است زیرا هکرها اطلاعات شخصی ۱۰ میلیون بیمار تحت پوشش این شرکت را به سرقت برده‌اند.


به گزارش ایتنا از رایورز از وب‌سایت cnet، شرکت Rochester که یک کمپانی خوش‌نام در زمینه بیمه محسوب می‌شود، به تازگی با مشکل بسیار بزرگی با هکرها برخورد کرده است. مسئولان این شرکت در شهر نیویورک اعلام کردند که شرایط این شرکت به شدت به واسطه فعالیت هکرها به خطر افتاده است.

ماجرا از این قرار است که هکرها با ورود به سیستم این شرکت موفق به دزدیدن اطلاعات ۱۰ میلیون فرد تحت پوشش بیمه‌های Rochester زده‌اند. شایان ذکر است که این اطلاعات به صورت محرمانه بوده و در بسیاری از موارد اطلاعات بسیار شخصی و سوابق پزشکی فرد را شامل می‌شود.

 

به نظر می رسد که این امر علاوه بر خسارت‌های مالی، می‌تواند موجب ایجاد عدم اعتماد به این شرکت شود و در نتیجه آن نیز تعداد مشتریان این مرکز بیمه به شدت کاهش خواهد یافت.

شایان ذکر است که مسئولان این شرکت برای مبارزه با هکرهایی که به آنها حمله کرده‌اند تصمیم به همکاری با مراکز دولتی گرفته‌اند و تمامی اطلاعات و سرنخ‌های ممکن را به سازمان اف بی آی انتقال داده‌اند تا این سازمان به دنبال دستگیری مسئولان این هک باشد. لازم به یادآوری است که هنوز هیچ گروه یا فرد خاصی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است.
 
کد مطلب: 38141
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام