۰
plusresetminus
شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۶

سود نجومی ایسوس در ماه گذشته میلادی

ایتنا- شرکت ایسوس آمار مربوط به گردش مالی و سوددهی شرکت در ماه گذشته میلادی را منتشر کرده است و در این آمار رقم چشمگیر ۱۸ درصد رشد در برابر بخش سوددهی این شرکت به چشم می‌خورد.
سود نجومی ایسوس در ماه گذشته میلادی


شرکت ایسوس آمار مربوط به گردش مالی و سوددهی شرکت در ماه گذشته میلادی را منتشر کرده است و در این آمار رقم چشمگیر ۱۸ درصد رشد در برابر بخش سوددهی این شرکت به چشم می‌خورد.

به گزارش ایتنا از رایورز از وب‌سایت digitimes، شرکت ایسوس که به تازگی بازارهای مختلفی را به عنوان مقاصد کاری جدید خود در نظر گرفته است، از عملکرد در این بازارها سود مطلوبی را به دست آورده است زیرا آمار منتشر شده از شرایط این شرکت نشان از سوددهی بسیار بالای این کمپانی دارند.

در این گزارش مشخص شده است که این شرکت در طول یک ماه گذشته میلادی رقم خالص ۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون دلار سود به دست آورده است که این رقم به نسبت ماه گذشته، رشدی ۱۸ درصدی داشته است.

البته این رشد چشمگیر نیز نتوانسته است این شرکت را به شرایط خوش آنها در سال گذشته و بازه زمانی مشابه بازگرداند و از نظر سطح درآمد، آمار کلی این شرکت به میزان ۰.۷ درصد کمتر از سال گذشته در همین ماه است.


شایان ذکر است که مجموع سوددهی این شرکت از ابتدای سال جاری نیز تا به حال به میزان ۳.۲ درصد افزایش داشته است که نشان از این دارد که ایسوس بحران موقت خود در اواخر سال گذشته میلادی را به دست فراموشی سپرده است.

شایان ذکر است که یکی از دلایل اصلی این پیشرفت، افزایش درآمد این شرکت از بازار کامپیوترهای خانگی بوده است و به نظر می‌رسد که با کاهش تعداد رقبای موجود در این بازار، شرکت‌های باقی مانده توانسته‌اند تا به شرایط مناسب بازگردند.
 
کد مطلب: 38137
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام