۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۹

ساختار جدید شرکت‌های مخابرات استانی تصویب شد

ایتنا- ساختار جدید شرکت‌های مخابرات استانی در هیات مدیره مخابرات تصویب و به زودی ابلاغ می‌شود .
ساختار جدید شرکت‌های مخابرات استانی تصویب شد


اسدالله دهناد گفت: ساختار جدید شرکت‌های مخابرات استانی براساس نظرات مشاوران داخلی و خارجی، مدیران و کارشناسان مخابرات و تحولات حوزه ارتباطات و و فناوری اطلاعات با ساعت‌ها کار کارشناس تدوین، تصویب و آماده ابلاغ است.


به گزارش ایتنا از مهر، دهناد افزود: تعداد پست‌های مصوب شرکت‌های مخابرات استانی بیش از ۳۸ هزار پست بوده که در ساختار جدید با توجه به خروج نیروی انسانی و ضرورت کوچک‌سازی به ۲۳ هزار پست کاهش یافته است.

سرپرست شرکت مخابرات ایران در تشریح ویژگی‌های ساختار جدید گفت: تناسب بین پست‌های مدیریتی و کارشناسی، چابک‌سازی، شفافیت ارتباط بین سطوح مختلف، سازگاری با تحولات جهانی در عرصه ساختاری و تکنیکی و فناوری و پرهیز از موازی کاری از جمله ویژگی‌های ساختار جدید است؛ در همین حال ایجاد حوزه تجاری و حرکت به سمت ساختار فرآیندی از دیگر مشخصات این ساختار است که به نحوی که سیاست‌گذاری در شرکت مخابرات ایران و عملیات اجرایی به استان‌ها سپرده شده است.

وی با اشاره به برنامه تحول شرکت مخابرات ایران که در سه سال گذشته اجرایی شد گفت: اساس برنامه تحول، تدوین استراتژی در حوزه‌های مختلف، بویژه حوزه عملیات، شبکه و تجاری‌سازی بود تا مشتری‌مداری و پاسخگویی آنی به مشتریان اجرایی شود.​
کد مطلب: 38127
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام